انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

طنز بد جوری سیاسی(با عرض معذرت از حاج حسن)

حتما بخوانید؛

مشکلاتی که احمدی نژاد بوجود آورد و

برکاتی که از دولت فخیمه حسن روحانی بدست آمده است!!!؟

  ادامه مطلب ...

بازخوانی خیانت فتنه گران

 

واکاوی سیر تحولات ۲۴ خرداد سال ۸۸

تغییر زمان نشست خبری از ۱۱ روز شنبه به ساعت ۲۳ جمعه روز انتخابات تنها یک تصور را در ذهن متبادر می‌سازد و آن اینکه برخلاف اظهارات سران دوم خرداد، واقعیت چیز دیگری بوده و این افراد و خود موسوی از نتایج کلی آرا آگاه شده بودند و باید در این مرحله تئوری «اگه تقلب بشه شنبه قیامت می‌شه» را به مرحله اجرا درمی‌آوردند.
ادامه مطلب ...

به مناسبت نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب در 29خرداد 88؛

 

«اَبَر مردی» که پای «رأی مردم» ایستاد و زیر بار بدعت‌های غیرقانونی نرفت

در حقیقت همانگونه که بسیاری از تحلیلگران در توصیف فتنه 88 گفته اند، این ماجرا شبیه "جنگ احزاب" بود که در آن همه معاندان اسلام در برابر مسلمانان صف کشیده و اگر و فقط اگر، امدادها و نصرت های الهی نبود، به یقین آن جنگ با شکست مسلمانان تمام می شد.
ادامه مطلب ...

اخبار ویژه و کوتاه

 

پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر/ توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی
 
 
تلاش خاتمی برای رفع کدورت با عارف ... لاریجانی در حال بررسی تشکیل حزب سیاسی ... سریع القلم: مذاکره با ۱+۵ را تعطیل و با آمریکا مذاکره کنیم ... برکناری رئیس دانشگاه آزاد شهر ری پس از دفن شهدای گمنام ...
پرونده مهدی هاشمی در ایستگاه آخر/ توصیه هاشمی در مورد سیدحسن خمینی
ادامه مطلب ...

پشت پرده سکولارهای نفوذی در حوزه

ابراز برائت صریح حجت‌الاسلام دانشمند از
 جریان تکفیری شیرازی‎ها
به آن شبکه‏‎ماهواره‎ای گفتم برنامه‏‎هایتان ضدنظام است؛ بخاطر قمه‎زنی و هفته برائت با شما مشکل دارم و دیگر به برنامه شما نخواهم آمد

 

ادامه مطلب ...

جنایت فتنه گران و حامیان انها

جنایت ۳۲۴٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومانی فتنه گران!
خسارات مادی وارده توسط فتنه به کشورمان بالغ‌بر بیش از ۳۲۴ هزار میلیارد تومان است! عددی که می‌تواند در حال حاضر بیش از دو میلیون و صد و شصت‌وسه هزار فرصت شغلی جدید را در کشور فراهم آورد.

 

ادامه مطلب ...

حجت الاسلام شجونی درجلسه هفتگی انصارحزب‌الله مطرح کرد:



حکایت شیطان ، امام ، روحانی و صندلی نصفه!

باید بدانیم که اینها گامهای مرحله به مرحله است. بعد از انقلاب کودتای نوژه شکل گرفت ولی موفق نشدند. درصحرای طبس هواپیما و بالگرد آوردند. باد نسخه‌شان را پیچید. صدام را آوردند و جنگ تحمیلی به راه انداختند موفق نشدند. تروریست آوردند ، شکست خوردند...

  ادامه مطلب ...

نمونه ای از برکات حضور حزب الله در جنگ نرم

مصاحبه جنجالی و جذاب با مدیر سایت عدالت خواهان گلستان + عکس

433334سرویس اجتماعی ؛ محمد خادملو : تنها راه صحیح مطالبه گری عمل به بند میم وصیتنامه امام (ره) هست که در بخشی از آن فرمودند : " و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند .خداوند تعالی مددکار همه باشد . "

به گزارش گلستان ما  ؛ سایت گلستان بلاگ با محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان مصاحبه ای جنجالی و خواندنی انجام داده است .

  ادامه مطلب ...

همنوایی برخی ها در گرگان با BBC ؛

هجمه علیه سپاه ؛ از انگلستان تا گلستان

 golestanema15

سرویس سیاسی : در روزهای اخیر و همزمان و همصدا با BBC و رادیو فردا ، شهردار و برخی از اعضای شورای شهر گرگان به بهانه مشکلات ایجاد شده در بهره برداری از پروژه برج گرگان ، سپاه نینوای استان را مسئول این شرایط اعلام کرده اند که به نظر می رسد باید دوستان در این زمینه دوراندیشی بیشتری به خرج می دادند  .

  ادامه مطلب ...

باید معلوم شود چه داده ایم و چه گرفته ایم ؟


سخنی با خطیب جمعه گرگان / مردم حق ندارند دلواپس باشند !

noor01

  ادامه مطلب ...

شریعتمداری مطرح کرد؛

 

چه کسی می‌تواند در این واقعیت کمترین تردیدی داشته باشد، که آن فتنه بزرگ و بی‌نظیر در تاریخ این مرز و بوم، با درایت و رهبری الهی حضرت آقا شکست خورد و به ناکامی مفتضحانه فتنه‌گران و مدیران بیرونی آنها انجامید؟!
ادامه مطلب ...

هوشیاری حزب الله در خنثی سازی فتنه ای فرهنگی

وقتی در یک بیانیه حدودا ششصد کلمه‌ای، بیش از یکصد کلمه آن، توهین و آتشباری از عصبانیت و بکار بردن الفاظی مثل «جاهل، خبیث، کینه‌جو، خودسر، دروغ، کینه، نیرنگ‌ و...» باشد، به سادگی می‌توان هم به عمق ادب و شخصیت نویسندگان بیانیه پی برد و هم از استواری دلیل و منطق آنها خبردار شد!

  ادامه مطلب ...

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی:

صبر خداوند تاکنون نشان رحمانیت اوست
طوفان تهران هشداری بودبرای اینکه درملک خداوندگناه نکنیم
 
آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی با اشاره به باد و طوفان شدید دیروز در تهران گفت: حادثه روز گذشته هشداری برای همه افراد بود که صاحب اصلی این کشور خداوند است و نباید در ملک خداوند گناه کنیم و صبر خداوند تاکنون نشان رحمانیت اوست.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان بانک مهر اقتصاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در ایام بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و همچنین نهضت ۱۵ خرداد که نقطه عطف شروع انقلاب جمهوری اسلامی ایران است، قرار داریم و باید توجه بیشتری به اهداف این انقلاب اسلامی باشیم.

  ادامه مطلب ...

با فرقه تکفیری به ظاهر شیعه، بیشتر آشنا شویم


گریبان چاک‌کردن ظاهری برای شیعه و پیروی عملی از ترفند انگلیس/ ۸ ویژگی فرقه‌انحرافی درلباس شیعه
جریانی که از آن سخن می‌گوییم با بهره‌گیری از افراط‌گرایی‌های مذهبی می‌کوشد تا: اولاً، چهره‌ای متفاوت و زشت از تشیع در منظر مسلمانان و جهانیان ارائه نماید و سدی در مقابل نفوذ تفکر انقلاب اسلامی ایران به وجود آورد. ثانیاً، از درون به مقابله و ایستادگی در برابر تشیع اصیل و انقلابی پرداخته و با مبارزه درون مذهبی، ضمن متزلزل ساختن جاذبه‌های تشیع آنها را به دافعه تبدیل نماید.
گریبان چاک‌کردن ظاهری برای شیعه و پیروی عملی از ترفند انگلیس/ ۸ ویژگی فرقه‌انحرافی درلباس شیعه

  ادامه مطلب ...

بیانیه اعتراضی حزب الله مشهد

باسمه تعالی

فان حزب الله هم الغالبون

بیانیه اعتراضی حزب الله مشهد نسبت به قبح شکنی کنسرتهای موسیقی در استان خراسان رضوی توسط برخی مسئولان بی غیرت!!

مسئله فرهنگ همان مسئله ای بود که چندی پیش از سوی امام خامنه ای دام ظله درحرم مطهر رضوی در 1/1/93 به عنوان مسئله ای جدی، بارها بر روی آن تاکید شد، تا جایی که از ردیف نان شب گذشته و در صف هوای مورد استشاق قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام رحیمیان مطرح کرد؛


زهرا مصطفوی، دختر امام (ره)، بعد از عزل آقای منتظری برای آینده رهبری احساس نگرانی می‌کند و به امام می‌گوید که شما الان کسی را ندارید، امام بلافاصله و قاطعانه می‌فرمایند داریم، همین آقای خامنه‌ای
ماجرای درخواست خانواده شهید مغنیه از

  ادامه مطلب ...

توصیه های مهم نایب امام زمان ارواحنافداه

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره)
بیداری اسلامی سرکوب شدنی نیست/ سرگرم شدن به اختلافات فرعی و سطحی در داخل کشور از مصادیق چالش های درونی است

دلدادگان و عاشقان امام خمینی(ره) از سراسر کشور در بیست و پنجمین سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی در جوار مرقد نورانی آن حضرت جلوه های کم نظیری از شکوه، ایستادگی، عزت و عشق به آرمانهای انقلاب اسلامی را متجلی ساختند و با آرمانهای آن عزیز سفر کرده پیمانی دوباره بستند.

  ادامه مطلب ...

در ادامه نگرانی فضلای حوزه از انحرافات دولت!!

سخنان صریح علامه مصباح یزدی:
کسانی که نگرانی علما و تجمع روحانیون در فیضیه را به توهم متهم می کنند دینشان را از فیضیه گرفته اند یا انگلیس؟/ با تعارف های توخالی و نام بردن از مقام معظم رهبری نمی توانند مردم را فریب دهند

  ادامه مطلب ...

از شعار تا عمل مدعیان دولت راستگویان !

بررسی وعده های انتخاباتی روحانی

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور، وظیفه خود می داند به عنوان «چشم رصدگر جامعه» به بررسی وعده های انتخاباتی رییس جمهور بپردازد.

همزمان با فرارسیدن سالگرد «حماسه سیاسی» و انتخابات دوره ی یازدهم ریاست جمهوری که علی رغم تبلیغات خارج نشینان و ایادی داخلیشان مبنی بر بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی، با حضور پرشور ایرانیان برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم آفرید و منجر به انتخاب «دکتر حسن روحانی» به عنوان رییس جمهور در 24 خرداد شد، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور، وظیفه خود می داند به عنوان «چشم رصدگر جامعه» به بررسی وعده های انتخاباتی رییس جمهور بپردازد تا از این رهگذر کمکی-ولو اندک- به دولت کنونی کرده باشد تا در این برهه ی حساس کنونی که حسب الامر فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دولت نیازمند همدلی و همراهی عموم مردم جامعه و نهاد هاست، سریع تر از گذرگاه های تاریخی عبور کند. از این رو ضمن بررسی اهم وعده های یک سال گذشته ی دولت یازدهم در سه حوزه ی «اقتصاد» ، «فرهنگ» و «سیاست»، درخواست دارد تا دولت گزارش عملکرد یک ساله ی خود را منتشر کرده و آن را به اطلاع مردم برساند

  ادامه مطلب ...

ثمرات مدعیان اصلاح طلبی !!

رسوایی های جدید در کمپین آزادی های یواشکی
دعوت به فحشاء در پوشش شعار آزادی زنان/ علی نژاد: افتخار میکنم که رابطه داشته ام!
 
 درباره «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» آنقدر در هفته‌های گذشته در رسانه‌های مختلف حاشیه و جنجال و بحث راه افتاد که احتمالا نیازی به معرفی ندارد. صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی که گردانندگان آن با توسل به رپرتاژ آگهی‌های شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای مانند بی‌بی‌سی، رادیوفردا، صدای آمریکا، دویچه وله، سی‌ان‌ان و... و برخی روزنامه‌های مطرح غربی مانند لوموند، اشپیگل، گاردین، نیویورک‌تایمز، واشینگتن‌پست و بازوهای داخلی‌شان و همچنین دزدیدن عکس‌های شخصی دیگران سعی کردند آن را اتفاقی مهم و تاثیرگذارجلوه دهند.

  ادامه مطلب ...

دیکتاتورمابی روشنفکرنمایان غربگرا

 
نگاهی گذرا به روشنفکری که طوفان درو کرد؛
کلکسیونی از "نقد غارت‌گرانه" تا "استبداد رأی" در میان مدعیان روشنفکری/ وقتی بی‌اخلاقی دامن مبدع بی‌اخلاقی را گرفت!
 
آن که باد می کارد، طوفان درو می کند؛ طباطبایی خود همواره تیغ تیز و بی رحم نقد نامنصافانه و اغلب غیرعلمی را علیه این و آن برمی دارد و امروز البته تاب کمترین نقدی بر خویش را نمی آورد که علاوه بر بی اخلاقی وی، حاکی از عمق نگاه استبدادی در میان مدعیان آزادی و تجدد است.
کلکسیونی از

  ادامه مطلب ...

ماهیت واقعی برخی مسئولین که مرعوب دشمنند

نبویان: از دیدگاه برخی مسئولین، آمریکا قویتر از خداست!!

حجت الاسلام سید محمود نبویان اراده خدا را بالاتر از همه اراده ها عنوان و اظهار کرد: مردم ثابت کرده اند که قدرت خدا را بالاتر از همه چیز می دانند ولی متأسفانه برخی از مسئولین با عملکردشان می خواهند بگویند که آمریکا قویتر از خداست.

  ادامه مطلب ...

حقایقی از زبان تاریخ نگار انقلاب اسلامی

روحانی: هاشمی طبق جو و تحت تاثیر آقازاده‌ها حرکت می‌کند

نویسنده تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: اولین ضعف آقای هاشمی این است که طبق جو حرکت می کند. زمانی که جو حرکت مسلحانه بود هاشمی هم جوگیر شده بود و حتی نظرات امام را نادیده می گرفت و از مجاهدین خلق دفاع می کرد. حتی به امام نامه داده بود که اگر از اینها دفاع نکنید اعتبارتان نزد مردم کم می شود.

  ادامه مطلب ...

هشدار امام خامنه ای را بازخوانی کنیم

ایمیل
رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان:

تئوریزه‌کردن سازش مقابل زورگویان خیانت است

به گزارش بی باک، حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، تنها راه ایستادگی در مقابل جبهه ضدبشری استکبار را استمرار تفکر «مبارزه» با این جبهه دانستند و با اشاره به لزوم توجه جدی مجلس شورای اسلامی و دولت در تدوین برنامه ششم، به سه اولویت اصلی «اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ انقلابی و دینی» و ادامه روند پرشتاب «پیشرفتهای علمی»، تأکید کردند: راه حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را نمی توان در بیرون از مرزها پیدا کرد بلکه علاج واقعی مشکلات در درون کشور و تکیه بر ظرفیت ها و توانایی های داخلی است.

  ادامه مطلب ...

از اعتدال تا انحراف

آمریکا: ما شیطان بزرگیم/ برخی داخلی‌ها: شما قدرت برتر و بزرگوارید!

آمریکا شیطان بزرگ و قابل اعتماد نیست. این دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و جانشین خلف آن حضرت امام خامنه ای می باشد. موضوعی که برخی دولتمردان قبلی و فعلی به آن اعتقاد چندانی ندارند و همچنان راه برون رفت از مشکلات را مذاکره با شیطان بزرگ و اعتماد و احترام به آن می دانند برخوردی که معمولا برای انسانها و گروههای بزرگوار طلبیده می شود. اما به هر حال در این میان وزیر امورخارجه آمریکا برگی دیگر از بزرگی شیطنت آمریکا را عیان می کند.

  ادامه مطلب ...

گسترش دامنه دلواپسیها از جهت گیری غلط دولت درعرصه سیاست خارجی

نشست بزرگ هم اندیشی اساتید برجسته کشور با عنوان «آدرس غلط»؛
اعلام دلواپسی از گره زدن چرخ زندگی مردم با مذاکرات هسته‌ای

نشست هم اندیشی اداره اقتصاد کشور با تکیه به توان داخلی با هدف تبیین غلط بودن گره زدن حل مشکلات معیشتی مردم به مذاکرات هسته ای و منوط دانستن همه چیز به رفع تحریم ها با حضور اساتید برجسته دانشگاهی کشور هفته آینده برگزار می گردد.

  ادامه مطلب ...

خامنه ای خمینی دیگر است

خاطرات شنیدنی زاکانی از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب؛
یک روح در دو کالبد
بهمن سال ۱۳۷۶ با جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) رسیدیم و معظم‌له فرمودند: «بعد از پیروزی انقلاب که حضرت امام (ره) به بیمارستان قلب رفتند، بنده مضطرب خدمت‌شان رسیدم. امام (ره) با دیدن چهره من فرمودند ناراحت نباش دستی انقلاب را جلو می‎برد». حضرت آقا ادامه دادند: «من این دست را بار‎ها بعد از رحلت حضرت امام (ره) در حوادث مختلف لمس کردم». از این رو ما به راه حضرت امام (ره) مطمئن هستیم و مقام معظم رهبری را نیز آینه تمام‌نمای او می‎دانیم.
یک روح در دو کالبد

  ادامه مطلب ...

چهره بدون نقاب مدعیان دروغین اصلاح طلبی


 

باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.

گروه سیاسی صابرنیوز؛کرباسجی صبح جمعه در نشستی با عنوان "حماسه‌های ملی خرداد" که در گرگان برگزار شد،با حمایت از دولت و متهم کردن رسانه ها به جوسازی علیه دولت تدبیر و امید  و همچنین مردم را در ثبت نام یارانه ها به دروغ گویی متهم کرد او در این باره گفت؛با توجه به اینکه ما دارای یک کشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.
 

ادامه مطلب ...

خیز حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید برای مقابله با انحراف دولتمردان

ابراز گلایه آیت الله مکارم شیرازی از اظهارات اخیر رئیس جمهور/
برخی مسؤولان گفتند با شلاق نمی توان مردم را به بهشت فرستاد ما هم این گونه می گوییم، اما دیگر با دست خودمان درهای جهنم را به روی مردم باز نکنیم

حضرت آیت الله مکارم شیرازی از برخی اظهار نظرهای نسنجیده درباره این که مردم را به زور شلاق نمی توان به بهشت فرستاد، انتقاد کرد و گفت: نباید شعارهایی که غربی ها می دهند را سر دهیم.


  ادامه مطلب ...

دولت به اصطلاح اعتدال و انحراف از اندیشه حضرت امام خمینی رحمه الله علیه!

تناقض آشکار سخنان روحانی با مواضع امام راحل؛
امام خمینی(ره): ما باید گردن کلفتها را با زنجیر بکشیم طرف بهشت و سعادت
 
ما صلاح جامعه را می‏ خواهیم؛ ما تَبَع پیغمبرهایی هستیم که آمده ‏اند برای اصلاح جامعه، آمده‏ اند برای اینکه جامعه را به سعادت برسانند. آنهایی که کورند و نمی‏ فهمند، آنها را با زور می‏ خواهد به سلامت و به سعادت برساند؛ آنها که بینا هستند می‏ روند دنبالش. ما به تَبَع آنها می‏ خواهیم این جامعۀ خودمان را سعادتمند کنیم.
امام خمینی(ره): ما باید گردن کلفتها را با زنجیر بکشیم طرف بهشت و سعادت

  ادامه مطلب ...

ایستادگی علما در مقابل انحراف دولت


نقدی بر سخنان اخیر رئیس جمهور
توسط ایت الله سید احمد خاتمی:
جاده جهنم را برای کسی صاف نکنید
همه بدانند که صبر حزب الله مدت دارد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرفی نزنید که اهل گناه جریحه‌دار شوند زیرا قرار نیست با زور کسی را بهشت ببریم.

 

ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان!!!


باسمه تعالی

بیانیه انصار حزب الله گرگان در اعتراض به دعوت از کرباسچی به دارالمومنین گرگان!!!

متاسفانه چندی است که دوباره مردگان سیاسی جولان پیدا کرده و در صددند تا استان شهید پرور گلستان را به حیات خلوت اپوزیسیون تبدیل نمایند.

شایسته است امت حزب الله وهمیشه درصحنه استان با رصد مستمر تحرکات فتنه گران به مقابله عملی و به هنگام اقدام نمایند.چرا که کوتاهی در این زمینه فتنه گران را جری تر خواهد ساخت.

البته در نخستین مرحله برای شناخت راه‌ها و روش‌های مبارزه با فتنه ابتدا بایستی، ریشه‌های فتنه و علل شکل‌گیری آن را مورد بررسی قرار داد، و سپس بر اساس این مبانی و ریشه‌ها به مقابله با آن پرداخت. شما تا زمانی که ندانید، ریشه‌های به وجود آمدن یک فتنه چیست، شاید نتوانید به علاج آن بپردازید. شناخت ریشه‌ها باعث می‌شود، از هدررفت سرمایه‌های مادی و معنوی که در برخورد با فتنه به کارگرفته می‌شود، جلوگیری نمود. بر این اساس می‌توان موارد زیر را به عنوان مهمترین روش‌های مقابله با فتنه مدنظر قرار داد:
1.
یکی از اولیه‌ترین راه‌ها در این مقابله، همان‌گونه که در ابتدا نیز ذکر شد، شناخت ریشه‌ها و از بین بردن ریشه‌های فکری و عملی فتنه و فتنه گران است.
2.
از دیگر روش‌ها که به نظر می‌آید از اهمیت قابل توجهی نیز برخوردار باشد، پیشگیری قبل از بروز باشد. به این معنی که نخبگان جامعه بایستی بر اساس میزان توجهی که نسبت به مسائل اجتماعی و سیاسی دارند، با به کارگیری تمهیدات مناسب جلوی بروز و ظهور هرگونه فتنه را در جامعه بگیرند. این امر نه با زور و قدرت مادی، بلکه با قدرت معنوی و فرهنگی مبنی بر بالابردن سطح فرهنگی جامعه امکان‌پذیر است.
3.
سومین راه‌کار، تقویت فکری و فرهنگی جریان‌هایی است که نقش رهبری و هدایت جامعه را بر عهده دارند. این جریان‌ها تنها چهره‌های برجسته سیاسی یا علمی نیستند، بلکه در تمامی مراتب، اعم از روحانی محل، منطقه، اساتید دانشگاهها و افراد تحصیل‌کرده و اثرگذار در هر محفل سیاسی ـ اجتماعی بایستی دارای آگاهی‌های قابل توجهی باشند، تا هجمه‌ها و تندبادهای فتنه‌انگیز نتواند از میان ایشان یارگیری کند. زیرا که انحراف این جریان‌ها به معنی انحراف و از راه‌بیرون شدن بخش‌های قابل توجهی از جامعه است. درخصوص کسب اطلاعات موثق از کارنامه سیاه کارگزاران وجناب کرباسچی مخاطبین محترم را به بازدید از وبلاگ انصار حزب الله گرگان فرا میخوانیم. بخشی از سوابق شهرداری که سلطنت می کرد! به شرح

زیر می باشد: ۱-اختلاس مبلغ ۶۰۰/۲ میلیارد ریال به نفع کارگزاران سازندگی. ۲- اختلاس مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به نفع آقایان تاجران و تقوی منش. ۳- اختلاس مبلغ ۷۰ میلیون ریال به نفع شخصی. ۴- اختلاس مبلغ ۹۰ هزار دلار آمریکایی به نفع نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد. ۵- مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به نفع تعدادی از مدیران وزارت کشور و به نفع شخصی. ۶- مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به نفع آقای عظیمی نیا- صفی نیا-…. ۷- تضییع اموال و تصرفات غیر مجاز و غیر قانونی در وجوه شهرداری به مبلغ ۳۵۹۱۱۴۸۱۹۰۰ریال.در نهایت با استناد به ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی- رای نهایی گردید و وی به دو سال حبس و ده سال انفصال از خدمات دولتی وپرداخت جزای نقدی و استرداد وجوه محکوم شد. برخی محافل معتقدند که به دلیل ضعف قوه قضاییه- حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و همچنین زرنگی کرباسچی غیر از موارد مطرح شده در دادگاه- تخلفات دیگری هم صورت گرفته بود که از دید آنها پنهان مانده است. مثلآ کرباسچی با دادن تخفیف های کلان مانند فروش تراکم به برج سازان- جرائم ماده صد و امثال آن به بعضی مراجعان موجب می شد که آنها هم در زمان انتخابات به نحوی آن را جبران نمایند. البته آقای کرباسچی وجود هرگونه اختلاس را انکار می کند و معتقد است اختلاس به معنای برداشت به نفع شخص یا جمع- به هیچ وجه وجود نداشته است.

 4. از دیگر راه‌کارهای مقابله با فتنه، گوش سپردن به نظرات افراد و نخبگانی است که از نظر فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی، امتحان خود را در مراحل مختلف پس داده باشند و جامعه اطمینان معقولانه‌ای به نظرات ایشان داشته باشد.
5.
بالابردن سطح بصیرت و بینش در آحاد جامعه که این امر در خصوص اقشار تحصیل‌کرده از اهمیت قابل توجهی برخوردار می‌شود. از جمله راه‌کارهای بالابردن سطح بصیرت و بینش، مطالعه نظام‌مند تاریخ است. شناخت تحولات تاریخی و ریشه‌های آن در بسیاری از مواقع مشابهت‌هایی نیز با مسائل معاصر خواهد داشت که شناخت آن بصیرت و تجربه‌ای مناسب برای مقابله به انسان می‌دهد.
6.
توجه به ندای رهبران دینی جامعه بویژه امام خامنه ای که به دلیل ضمانت فکری که در مورد ایشان بیشتر وجود دارد، راحت‌تر می‌توان بر اساس نظرات ایشان راه صواب را دید.
7.
یکی دیگر از راه‌های مقابله با فتنه را می‌توان از فرمایش حضرت اباعبدالله الحسین، در ظهر عاشورا، به دست آورد، ایشان پس از این‌که نصیحت‌هایشان در سپاهیان سیاه‌دل یزید اثری نبخشید در تحلیل این امر فرمودند؛ شکم‌هایشان از مال حرام پر شده، دیگر یارای شنیدن سخن حق را ندارد. از این فرمایش، می‌توان تحلیل کرد که یکی از ریشه‌های پیدایش یک فتنه زیاد شدن انحرافات، و به خصوص خوردن لقمه حرام است. بر این اساس می‌توان گفت، یکی از راه‌کارهای مهم در از بین بردن فتنه، توجه به مسائل معنوی و دینی درون خانواده و بهره‌مندی از لقمه حلال است.

درپایان انتظار است مسئولین امنیتی و انتظامی و قضایی نیز همپای امت حزب الله به وظیفه خویش عمل نموده و زمینه های ایجاد تشنج درجامعه را از بین ببرند.

والسلام علی من التبع الهدی

7/3/93

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان!!!

دور جدید فعالیت کارگزاران در کاخ سعدآباد

از اواخر سال گذشته خبرهای زیادی از نوسازی و فعالیت مجدد حزب کارگزازان سازندگی در رسانه‌ها منتشر شد که این خبرها در آستانه نوروز توسط غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب تأیید شد.

  ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان!!!

روایت نوچه‌های نهضت آزادی از جاده صاف‌کنی کارگزاران

به گزارش جهان به نقل از کیهان، مجله مهرنامه که توسط محمد قوچانی – سردبیر دیگر نشریه توقیف شده کارگزاران (آسمان) و عضو این حزب – منتشر می‌شود ضمن تهیه مطالب مفصل و مطول از یک سو نوشت «کارگزاران از تکنوکراسی به لیبرال دموکراسی رسید و تکنوکراسی، جاده صاف‌کن دموکراسی است»، و از سوی دیگر تصریح کرد که کارگزاران می‌تواند پلی میان محافظه‌کاری و دموکراسی باشد.

این نشریه در عین حال از قول بشریه نظام جمهوری اسلامی را به نظام‌های دیکتاتور و فاشیست تشبیه کرد و مدعی ظهور نوعی لیبرالیسم از دل اقتصاد دولتی شد.

  ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان!!!


* کارگزاران و لیبرالیسم

بسیاری تشکیل کارگزاران را حاصل تنگ نظری جامعه روحانیت و جدا شدن بخشی از حامیانشان از ایشان می دانند ؛ به عنوان نمونه روزنامه جمهوری اسلامی در سال ۱۳۸۰ در سرمقاله خود با عنوان “باز هم خبط سیاسی!” تلویحاً به چگونگی شکل گیری حزب کارگزاران سازندگی اشاره کرده و با یادآوری انتخابات دوره پنجم مجلس و عدم پذیرش افراد پیشنهادی هاشمی در لیست “روحانیت مبارز” نوشت: “آن پیشنهاد منطقی بر اثر اصرار برخی عناصری که قاعدتاً امروز احساس پشیمانی می کنند، نادیده گرفته شد و با برخوردهای نادرستی که حتی تکرار آن ملال آور است، به دیگری هایی ختم شد و بعداً با طرد تعمدی بخشی از نیروهای مؤثر نظام، به مراحل حیرت انگیزی انجامید.”
اما به نظر می رسد کارگزاران از ابتدا راهی جدای از جامعه روحانیت داشت . به عنوان نمونه  آنچه کارگزاران را دیگر بار بر سر زبانها انداخته است مواضع اخیر سخنگوی این حزب،  حسین مرعشی است. وی در سال گذشته به صراحت اعلام کرد که حزبش دارای نگرش لیبرال دمکرات است.

  ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان !!!

شهرداری که سلطنت می کرد!


بعضی از تخلفات احراز شده به شرح

زیر می باشد: ۱-اختلاس مبلغ ۶۰۰/۲ میلیارد ریال به نفع

کارگزاران سازندگی. ۲- اختلاس مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به

نفع آقایان تاجران و تقوی منش. ۳- اختلاس مبلغ ۷۰ میلیون

ریال به نفع شخصی. ۴- اختلاس مبلغ ۹۰ هزار دلار

آمریکایی به نفع نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در

سازمان ملل متحد. ۵- مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به نفع تعدادی

 از مدیران وزارت کشور و به نفع شخصی. ۶- مبلغ ۶۰۰

میلیون ریال به نفع آقای عظیمی نیا- صفی نیا-…. ۷-

تضییع اموال و تصرفات غیر مجاز و غیر قانونی در وجوه

شهرداری به مبلغ ۳۵۹۱۱۴۸۱۹۰۰ریال.در نهایت با

استناد به ماده ۴۷ قانون مجازات اسلامی- رای نهایی گردید

و وی به دو سال حبس و ده سال انفصال از خدمات دولتی و

 پرداخت جزای نقدی و استرداد وجوه محکوم شد. برخی

محافل معتقدند که به دلیل ضعف قوه قضاییه- حفاظت

اطلاعات نیروی انتظامی و همچنین زرنگی کرباسچی غیر

 از موارد مطرح شده در دادگاه- تخلفات دیگری هم صورت

 گرفته بود که از دید آنها پنهان مانده است. مثلآ کرباسچی با

دادن تخفیف های کلان مانند فروش تراکم به برج سازان-

جرائم ماده صد و امثال آن به بعضی مراجعان موجب می

شد که آنها هم در زمان انتخابات به نحوی آن را جبران

نمایند. البته آقای کرباسچی وجود هرگونه اختلاس را انکار

می کند و معتقد است اختلاس به معنای برداشت به نفع

شخص یا جمع- به هیچ وجه وجود نداشته است.

 

ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان !!!

محکومیت ۱۰۰ میلیونی «کارگزاران»

دستگاه قضایی «کارگزاران» را به پرداخت ۹۹ میلیون و ۵۱۲ هزار تومان جریمه بابت اجاره‌ ساختمان روزنامه این حزب، محکوم کرد.

  ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان !!

دیروز، امروز و فردای حزب کارگزاران

حزب کارگزاران سازندگی، با اعضایی که به «تکنوکرات​»ها معروفند در میانه احزاب اصلاح​طلبی است که پس از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، فعالیت بی​فروغی دارد. حزبی که برخی اعضای آن حتی سخنگویش بازداشت شد و برخی اعضایش نیز در خارج از کشور به تحلیل​گران ثابت رسانه​های اپوزیسیون نظام بدل شدند.

  ادامه مطلب ...

به بهانه حضور کرباسچی در گرگان!!

نقش حزب کارگزاران در فتنه ۸۸ چه بود؟ + سند

ندای هیرمند: حزب کارگزان ازجمله احزابی بود که در فتنه ۸۸ نقش قابل توجهی را ایفا کرد.

  ادامه مطلب ...

دکتر بی ریا مطرح کرد:

خائنین و خادمین فرهنگ چه کسانی هستند؟

 دغدغه‌های فرهنگی حضرت امام خامنه‌ای موضوعی مختص به زمان و دوران خاصی نبوده و نیست و در حقیقت می توان گفت در هیچ دولتی مطالبات فرهنگی معظم له بدرستی پیگیری نشد اگرچه در دولت نهم و دهم قدمهای خوبی در حد برخی مدیران فرهنگی برداشته شد اما در همان دولتها نیز جو غالب و سیاستگذاری اصلی بصورتی پنهانی به دست افرادی صورت می‌گرفت که آنگونه که بایسته و شایسته بود، دغدغه فرهنگی نداشتند و درصدد تحقق فرامین حضرت امام خامنه‌ای نبودند.

اما نکته ای که در این میان قابل توجه می باشد، تشدید نگرانی های حضرت امام خامنه‌ای در مقوله فرهنگ در ماههای جاری می باشد.

موضوعی که تنها بدست جوانان مومن انقلابی حل خواهد شد و آنهم تنها در شرایطی که جوانان انقلابی چشمشان را از حمایتهای مسئولان و مراکز متولی امر فرهنگ بردارند و همچون دفاع مقدس خود وارد میدان شوند.

  ادامه مطلب ...

روایتی خواندنی از چهره بدون نقاب مدعیان دروغین اصلاح طلبی!!

 
ناگفته‌های تکان‌دهنده‌ مظفر از هیات دولت دوم خرداد
مظفر با ذکر خاطرات جالبی از هیئت دولت دوم خرداد گفت: پرسیدم آقای خاتمی! دارید چه کار می‌کنید؟ جواب داد: داریم وارد دستور کار می‌شویم. گفتم: مگر شما خبر ندارید که دارد در جامعه چه می‌گذرد؟ دارند پاسگاه‌ها را می‌گیرند، گفت: می‌گویی چه کار کنیم؟ به ما چه؟ ما که موافق نیستیم. گفتم: آخر عکس شما را بالای سرشان گرفته‌اند.
ناگفته‌های تکان‌دهنده‌ مظفر از هیات دولت دوم خرداد

  ادامه مطلب ...

درس عبرتی برای همه دولت‌ها در جمهوری اسلامی؛

مواضعی که اصلاح‌طلبان را به سقوط کشاند‬/ بی‌اعتمادی به اصلاحات از کجا نشات می‌گیرد؟

محمد خاتمی در اولین سالگرد دوم خرداد در دانشگاه تهران می گوید: اگر دین هم در برابر آزادی قرار بگیرد این دین است که باید محدود شود نه آزادی!
مواضعی که اصلاح‌طلبان را به سقوط کشاند‬/ بی‌اعتمادی به اصلاحات از کجا نشات می‌گیرد؟

  ادامه مطلب ...

با دارایی ها و اموال بانک های «ملّت» و «تجارت»

زایوالا که با اغفال (بخوانید ارتباطات خاص با برخی افراد صاحب نفوذ) مشغول پُرکردن جیب های خود و خانوداه اش از بیت المال ماست، به تازگی نقاب از چهره برداشته و علناً خود را به عنوان سرپرست نوادگان عبدالبهاء _رئیس فرقۀ ضالۀ بهاییت_ معرفی می کند.
سروش زایوالا از نوادگان بهاءالله سرپرستی می کند

  ادامه مطلب ...

گزارش تصویری از زنجیره دلواپسی در شهرهای بزرگ کشور

ما هم نگرانیم!!

روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و رقم خوردن یک حماسه تاریخی برای ملت ایران است، اما ظاهرا سوم خرداد 93 حال و هوای متفاوتی داشت، چنانکه جریانات انقلابی از روزهای گرامیداشت این حماسه، برای ابراز نگرانی و دلواپسی‎های خود در عرصههای کلان مدیریتی خصوصا در فرهنگ و سیاست خارجی بهره بردند.

به گزارش رجانیوز، روز گذشته همزمان در سه شهر بزرگ تهران، قم و اصفهان همایش‎های پر جمعیتی برگزار شد که محور اصلی آنها ابراز نگرانی و دلواپسی از سیاست‎های فرهنگی و سیاست خارجی در پیش گرفته در چند ماهه اخیر بود.

آنچه در ادامه می بینید، گزارشی تصویری از این سه همایش بزرگ و مردمی است.

 

همایش «دلاوریم» در لانه جاسوسی با حضور 300 خانواده شهدای انقلاب اسلامی

 

  ادامه مطلب ...

محمد کوثری در "شناسنامه":

 

چون جواب سوالاتمان را از وزارت خارجه نگرفتیم در همایش "دلواپسیم" شرکت کردیم
ماجرای زندانی شدن کوثری و یک شب خواب راحت
برنامه شناسنامه این هفته با حضور محمد کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و با اجرای محمد حسین رنجبران از شبکه سه سیما پخش شد.
چون جواب سوالاتمان را از وزارت خارجه نگرفتیم در همایش
کوثری در ابتدای مصاحبه تلویزیونی خود گفت:«توفیقی بود که در کنار رزمندگان به فرماندهی حضرت امام در جبهه حضور داشته باشیم. صحنه هایی که آنجا دیدیم و اخلاص و صداقت و فداکاری و... که در آنجا وجود داشت، باعث شد روحیه دیگری در بچه هایی که آنجا بودند ایجاد شود.»

ادامه مطلب ...