انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

چهره بدون نقاب مدعیان دروغین اصلاح طلبی


 

باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.

گروه سیاسی صابرنیوز؛کرباسجی صبح جمعه در نشستی با عنوان "حماسه‌های ملی خرداد" که در گرگان برگزار شد،با حمایت از دولت و متهم کردن رسانه ها به جوسازی علیه دولت تدبیر و امید  و همچنین مردم را در ثبت نام یارانه ها به دروغ گویی متهم کرد او در این باره گفت؛با توجه به اینکه ما دارای یک کشور اسلامی هستیم و باید راستگویی را در جامعه رواج دهیم اما متاسفانه جامعه را به سمتی پیش برده‌اند که مردم به خاطر مسائل اقتصادی دروغ بزرگ را به دولت می‌گویند.
 

 


وی اضافه کرد: در این ثبت‌نام اعلام شده بود که 60 درصد مردم ایران بی‌خانه هستند و آیا این واقعا واقعیت دارد و این به‌عنوان یک دروغ ملی محسوب می‌شود چرا که ما در حال حاضر 21 میلیون خانوار در کشور داریم که این کشور نیز دارای 20 میلیون واحد مسکونی نیز است.
 
کرباسچی که در انتخابات88 از کروبی حمایت سرسختانه کرد ولی در هنگام رای دادن به او رای نداد (به گفته سردار کوثری در برنامه شناسنامه)باید بداند که این ملت با شرافت زندگی کرده اند و به خاطر مبلغی اندک دروغ نمی گویند و مطمنا این عصبانیت افرادی از قبیل کرباسچی به خاطر آمار پایین انصرافی ها از یارانه است که به خاطر توجیه کارهای خود به مردم شریف این مرز و بوم توهین می کنند. و باید آمار پایین انصراف از یارانه را در عملکرد دولت یازدهم مانند جشن انجام شده توسط همسر رییس جمهور و یا بازسازی کاخ ریاست جمهوری با هزینه ایی سرسام آور و... جستجو کرد.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
یاور دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ق.ظ

توانایی اینو ندارن که مثل احمدی نژاد یارانه بدن برای همین ریختن بهم. دارن چرت و پرت میگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد