انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

حاشیه‌های عجیب یک دیدار هاشمی

بنیاد کارنگی به اصطلاح به دنبال ایجاد صلح در جهان است. اما در حقیقت هدف اصلی کارنگی ارتباط با جریان‌های سیاسی و دست اندرکاران و زمامداران جوامع مختلف و علی‌الخصوص رژیم‌های سیاسی است که با ایالات متحده تضاد منافع دارند. به همین منظور بنیاد کارنگی، رابطه مستقیم و متمرکزی با "پنتاگون" و "سازمان سیا" دارد.

 

حاشیه‌های بسیار مهم یک دیدار هاشمی+تصاویر

ادامه مطلب ...

آقای حجاریان! لطفا نقابتان را بردارید


 


مدعیان خط امام

تئوریسین خشونت جبهه مشارکت را بهتر بشناسیم

آقای حجاریان! لطفا نقابتان را بردارید


«در این شرایط، اصلاحات امکان چندانی برای دستیابی به قدرت ندارد و تنها خون می تواند به داد اصلاح طلبان برسد. صریحاً می گویم، اصلاحات جز با دادن خون به قدرت نمی­رسد و ای کاش به اندازه طالبان خاطرخواه برای انتحار داشتیم.»

سعید حجاریان فعالیت سیاسی خود را از دوران نوجوانی در نازی آباد آغاز کرد و در ادامه از مبارزین ضد رژیم پهلوی در عرصه دانشگاه و جنوب تهران به حساب آمد. حجاریان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نماینده آیت الله منتظری در امور مربوط به زندانیان بود. پس از انقلاب از ابتدا وارد فعالیت‌های امنیتی شد. اما تنها او از خانواده‌شان نبود که به این عرصه پا می­گذاشت، آنچنانکه سعید می­گوید مادرش هم در اوائل انقلاب در کمیته نازی آباد بازجو بوده است.

 

ادامه مطلب ...

بررسی اجمالی همکاران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

 

بررسی اجمالی همکاران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

یاران منتظری در ظاهر یاران به امام

 

غلامعلی رجائی / از ستایش کریم‌خان زند تا منتظری!

یکی از همکاران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) غلامعلی رجائی است. به گزارش سایت شخصی رجایی، وی طی سالهای اخیر با پایگاهای خبری آینده نیوز (وابسته به مهدی هاشمی رفسنجانی)، تابناک (وابسته به محسن رضایی)، امروز (وابسته به تاجزاده، حجاریان و عوامل حزب مشارکت) همکاری کرده است.

 

ادامه مطلب ...

بازخوانی بیانات امام(ره) درباره استقامت مقابل هجوم نظامى، سیاسى و فرهنگى دشمنان

دشمن را آرام نگذارید که اگر آرام گذارید، لحظه‏‌اى آرامتان نمی‏گذارند/ غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامى‏تان بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست

در حالی که هجمه‌های دشمن برای تحت فشار گذاشتن نظام اسلامی و مردم ایران ادامه دارد با این حال برخی از چهره های سیاسی رویکرد منفعلانه را در مواجه با آمریکا انتخاب کردند.

در چنین شرایطی بازخوانی فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی  در دیدار جمعی از مهاجرین جنگ تحمیلی با موضوع " لزوم استقامت در مقابل هجوم نظامى، سیاسى و فرهنگى جهانخواران" مسیر مواجه با دشمنان را برای مسئولین و مردم ایران اسلامی مشخص می‌کند.

فرمایشاتی که بارها نیز از سوی رهبر معظم انقلاب نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

  ادامه مطلب ...

نمونه‌هایی از ابرازنگرانی علما پیرامون وضعیت فرهنگی که به تایید رهبر فرزانه انقلاب هم رسید

اگر بخواهد این مسیر طی شود ارشاد غیر اسلامی می‌شود/ ذره‌ای نباید نسبت به فعل و عمل و کارکردهای این نشریات راضی باشیم/ اینگونه رفتار‌ها در سایه سهل انگاری وزارت ارشاد محقق شده است/ رهبر انقلاب: من هم نگرانم
«یک مسئله هم مسئله‌ی فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانی دارید، بنده هم نگرانم» این جمله را مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان بیان فرمودند و نگرانی علما و فقها درباره شرایط فرهنگی کشور را مورد تایید قرار دادند. اگرچه روحانیون و علما همواره بر مسئله فرهنگ کشور حساس بوده‌ و نسبت به کژی‌ها و خطرات فرهنگی تذکر داده‌اند، اما در همین مدت کوتاهی که از روی کار آمدن دولت یازدهم گذشته است، بر میزان این نگرانی افزوده شده و تعداد تذکرات آنها نسبت به این مسئله بالا رفته است.

حذف ممیزی، رفع فیلتر فیسبوک، توهین نشریات به مقدسات، تمجید از چهره‌های هنری مسئله دار، انتشار کتابهای نامناسب و... موضوعاتی بوده‌اند که در این چند ماه نگرانی و هشدار علما را در پی داشته‌اند.

همین موضوع هم باعث می‌شود تا وقتی تعدادی از خبرگان رهبری در دیدار خویش با رهبر انقلاب نسبت به وضعیت فرهنگی کشور ابراز نگرانی کنند، رهبری معظم هم بر این نگرانی صحه گذاشته و اعلام کنند که «بنده هم نگرانم».

آنچه در ادامه می‌آید تنها بخشی از هشدارها و تذکراتی است که علما و مراجع عظام تقلید در چند ماه گذشته نسبت به وضعیت فرهنگی کشور ابراز داشته و از مسئولان دولتی خواسته‌اند رویه خویش را در حوزه فرهنگ اصلاح کنند. در این مطلب تنها به انتقادات تعدادی از علما پرداخته شده است.

 

 

 

  ادامه مطلب ...

گزارش تصویری// مجموعه طرح‌های گرافیکی با عنوان 'ایران جوان'

گزارش تصویری// مجموعه طرح‌های گرافیکی با عنوان 'ایران جوان'

 

ادامه مطلب ...

نامه جمعی از فعالان فرهنگی به رهبر معظم انقلاب

قابلیت هایمان از دیگران کمتر نیست اما نمی خواهیم فرصت خدمت از مسئولان گرفته شود
 
جمعی از فعالان فرهنگی در نامه ای به رهبر انقلاب برای تلاش مجاهدانه در عرصه فرهنگ با ایشان تجدید بیعت کردند.
قابلیت هایمان از دیگران کمتر نیست اما نمی خواهیم فرصت خدمت از مسئولان گرفته شود

  ادامه مطلب ...

رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا:

سخنان ملکیان با سخنان دشمنان اسلام در عصر جاهلیت هیچ تفاوتی ندارد

رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا با مشابه خواندن اظهارات ملکیان به سخنان کفار در عصر جاهلیت گفت: سخنان وی بیش از آنکه ناشی از عقلانیت و استدلال باشد، ناشی از ناراحتی ها و عقده های روانی است که هر از چند گاهی به این صورت سر باز می کند.
سخنان ملکیان با سخنان دشمنان اسلام در عصر جاهلیت هیچ تفاوتی ندارد

  ادامه مطلب ...

نامه چهار اتحادیه دانشجویی خطاب به اشتون:

 
دیدار با فعالان فتنه، مهر تاییدی بر عدم اطمینان ما به شما و لبخندهای فریبنده‌تان است
چهار اتحادیه دانشجویی کشور در نامه‌ای خطاب اشتون به تاکید کردند: شما در اقدامی نامعقول و در لفاف فعالان حقوق بشر به دیدار برخی از فعالان فتنه ۸۸ رفتید؛ فتنه‌ای که بسیاری از دوستان شما بازیگردان و هدایت‌گر آن بودند و این دیدار خود مهر تاًییدی بر عدم اطمینان ما به شما و لبخندهای فریبنده شماست.
دیدار با فعالان فتنه، مهر تاییدی بر عدم اطمینان ما به شما و لبخندهای فریبنده‌تان است
ادامه مطلب ...

انتشار اسناد حمایت دانشگاه آزاد از هاشمی و موسوی در انتخابات های 84 و 88

آقای هاشمی! قطعا نظام اسلامی مقابل تبدیل کنندگان بیت‎المال به ملک شخصی محکم‏تر از پهلوی است/ برای محک قدرت جمهوری‎اسلامی، از فرزندانتان درباره فتنه 88 بپرسید

  ادامه مطلب ...

دبیرکل جمعیت ایثارگران در جلسه هفتگی انصار حزب الله:

هدف مدعیان مرتجع اعتدال ،خلع سلاح حزب الله است
گرفتن توان اثرگذاری عناصر زاویه دار دغدغه اصلی امروز است

این روند زمانی ملموس می شود که سردمداران افراط در کشور یعنی تولید کنندگان فتنه و آشوب به شکل تعجب آوری گفتمان ضد افراطی گری را تبدیل به ادبیات رایج خود می کنند....
  اعتدال و حرکت بر مدار آن درحالی شعار انتخاباتی حسن روحانی بود که پس از نشستن در کسوت ریاست جمهوری یازدهم نیز قویا بر حرکت در این مدار تاکید و اصرار ورزید.

  ادامه مطلب ...

مطالبه مادر سه شهید اصفهانی به اشتون، همزمان با سفر وی به شهر شهیدان

خانم اشتون! زمانی که انگلستان به صدام بمب شیمیایی می‌داد، کجا بودید؟/ شهدا و مادران شهدای ایران، گواه حقوق‌بشر مطلوب شما هستند

 سفر اشتون به اصفهان بهانه ای شده است تا مادر 3 شهید اصفهانی برای وی نامه ای بنویسد و وی را مورد خطاب قرار دهد.

به گزارش رجانیوز به نقل از رویش، حاجیه خانم بحرینیان خواهر و مادر شهید اصفهانی که برادر و 3 فرزندش را برای آبیاری و حفظ نهال انقلاب و لبیک به فرمان امام خمینی فدا کرده، نامه ای را به مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نگاشته است که مطالعه آن حقایق سنگینی را به خاطر مدعیان حقوق بشر می آورد.

 

ادامه مطلب ...

دلیل اشاره رهبر معظم انقلاب به استقامت مالک اشتر چیست؟

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه شواری مرکزی اتّحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، پیامی صادر فرمودند که این پیام توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر این اتحادیه دانشجویی قرائت شد و نکاتی را یادآور شد که به نظر می رسد بسیار جای تامل و واکاوی دارد.(اینجـــا) این پیام 190 کلمه‌ای و 5 بندی هرچند کوتاه است اما هر بندی از آن قابل توجه است.

  ادامه مطلب ...

نقدی به فیلم "رستاخیز" +کلیپ نقد سید علی ضیاء

جشنواره فیل فجر با همه اما و اگر ها پایان یافت اما یکی از فیلمهای که در این جشنواره بسیار خبر ساز شد فیلم رستاخیز بود ساخته آقای درویش با هزینه ای میلیاردی که از فرط زیاد بودن محرمانه است و اعلام نمیشود در مدت ده سال ساخته شد.

 در این گزارش سعی کردیم به تعدادی از اشتباهات فاحش محتوایی و تکنیکی آقای درویش در کارگردانی فیلم رستاخیز اشاره کنیم تا معلوم شود این فیلم شایستگی لازم برای کسب این تعداد سیمرغ را نداشته است. ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام رسایی:

آقای صالحی! احمدی‌ روشن هنگام شهادت نیروی شرکتی بود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سئوال بنده از آقای صالحی این است که مگر شهید احمدی روشن وقتی ترور شد، نیروی رسمی بود؟ بنابراین اگر کسی نیروی شرکتی بود معنایش آن نیست که در سطح و رتبه ای نیست که به او دانشمند هسته ای اطلاق شود.

خبرگزاری فارس: آقای صالحی! احمدی‌ روشن هنگام شهادت نیروی شرکتی بود

  ادامه مطلب ...

دغدغه‌های فرهنگی

وزیر ارشاد خواسته یا ناخواسته، عملکرد خطرناکی را در جامعه مطرح می کنند. ایشان می خواهند طوری القا کنند که آنچه مقام معظم رهبری می ‌فرمایند، فقط دغدغه های ایشان است.

  ادامه مطلب ...

جلیلی خطاب به اشتون:

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از ظهر امروز با سعید جلیلی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 خوشحالم می‌توانید پیشرفت‌های جدید ایران را با وجود تحریم‌ها ببینید ادامه مطلب ...

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه موقت و با غیرت اهواز:

قطعا و حتما بخش مهمی از آنچه که حضرت امام خامنه ای در دیدار با اعضای خبرگان رهبری از آن با عنوان «تبعات خسارت بار و غیر قابل جبران بی ملاحظگی فرهنگی» سخن به میان آوردند، ناشی از بی تدبیری و بی ملاحظه گی مسؤولین وزارت ارشاد و تاثیرپذیری آن ها از بقایای جریان فتنه می باشد./ تاکید میکنم که صدور بیانیه به تنهایی کفایت نمی کند و باید اقدامی عملی در راستای اجرایی نمودن سخنان ولی فقیه انجام دهند و روند فعلی را عوض کنند.

  ادامه مطلب ...

خط جدید غربی‌ها علیه ایران؛


دیدار اشتون با محکوم فتنه/ سکوت وزارت‌خارجه و ورود مجلس




مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، در ابتدای این سفر با جمعی از زنان که گفته می‌شود یکی از آن‌ها «نرگس محمدی» از محکومین فتنه بوده، دیدار کرده است.
دیدار اشتون با محکوم فتنه/ سکوت وزارت‌خارجه و ورود مجلس

  ادامه مطلب ...

۳ تخلف آشکار دولتی‌‌ها در واردات خودرو با پول بیت‌المال

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از سه تخلف محرز و آشکار دولتی‌ها در واردات خودرو خبر داد و گفت: پیشنهاد کردیم، قوه قضاییه خارج از نوبت گزارش کمیسیون را بررسی و حکم نهایی را اعلام کند.

ادامه مطلب ...

پوشش رهبر ایران از نگاه سایت عربی


کاربران شبکه‌های اجتماعی زندگی متواضعانه و ساده رهبر انقلاب اسلامی را به رخ شاهزادگان و حکام عربی خلیج فارس کشیده‌اند.

  ادامه مطلب ...

نامه سرگشاده توکلی به روحانی:


در برابر دشمن کوتاه آمده‌ایم/ آمریکا به قصد تحقیر شروط اضافه بر توافق می‌گذارد
 ما به سردارانی که در خط مقدم به دفاع از منافع ملت مشغول­ند، اعتماد داریم ولی آنان را مصون از اشتباه نمی­ دانیم و از جنابعالی که فرمانده هستید انتظار مراقبت بیشتری داریم؛ لطفا دستور فرمایید اینجانب و ملت را از نتیجه اقدامات مطلع فرمایند.

 /photo/513595_329.jpg ادامه مطلب ...

فرش قرمز دولت اعتدال برای فتنه گران

می‌توان با مدرک ارشد هم به فوق‌لیسانس‌ها درس داد!
تدریس غیرقانونی محکومان فتنه 88 در دانشگاه آزاد
در تازه ترین اقدام تامل برانگیز دانشگاه آزاد، جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومان کودتای ناکام سال ۸۸ در این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.

  ادامه مطلب ...

وباز هم فتنه اکبر

این سخنان هاشمی شبیه رهنمود همسرش در فتنه 88 بود
در اینجا آقای هاشمی احتیاط می‌کنند و اجازه ریسک در دانشگاه را می‌دهند اما در مطبوعات را نمی‌دهند. البته باید از ایشان تشکر کرد. اما مطبوعات به توصیه ایشان گوش نمی‌کنند. همین چند روز پیش بود یکی از روزنامه‌ها ریسک کرد و با اهانت به خداوند متعال، حکم قصاص را غیرانسانی نامید و چند ماه پیش هم یکی از روزنامه‌ها در تنها کشور شیعی جهان جرأت کرد با مطالب سست و بی‌پایه، فلسفه غدیر و جانشینی حضرت علی (ع) را زیر سئوال برد. طبیعی است که قانون و قضا در این باره داوری می‌کند.

  ادامه مطلب ...

گزیده اخبار مهم

تنظیم نامه برای جدا کردن حساب «مجمع» از فتنه‌گران،صدور مجوز سفر یک مسئول دولتی به کشور همسایه با هواپیمای اختصاصی، صدور مجوز سفر یک مسئول دولتی به کشور همسایه با هواپیمای اختصاصی،آخرین شنیده‌ها از حق ماموریت 12 میلیاردی،مراسم لوکس گرایی در تهران و ...از جمله خبرویژه های برخی روزنامه های یکشنبه هستند که در زیر میخوانید.

  ادامه مطلب ...

موضع صریح حاج حسین شریعتمداری؛

دولت محترم اعتدال! در حالی که از روزنامه‌های اهانت‌کننده به اسلام و انقلاب و امام(ره) حمایت می‌کند و توقیف آنها را برنمی‌تابد! تاب و تحمل کمترین انتقاد نسبت به عملکرد دولت را ندارد و روزنامه‌ها و نشریات منتقد دولت را توقیف کرده و یا به دادگاه می‌کشاند.

  ادامه مطلب ...

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی و در نقد سخنان حسن روحانی نوشت:

دولت اگر راست می‌گوید اجازه بدهد به ازای هر 100 دقیقه حضور مدافعان توافق ژنو، منتقدان یک دقیقه رو در رو و آزادانه با مردم سخن بگویند! فقط قول بدهند در انتهای اسفند صدا و سیما را تهدید به قطع بودجه و ... نمی‌کنند.

  ادامه مطلب ...

تذکر جدی جامعه مدرسین به دولت

عضو جامعه مدرسین از صحبت و تذکرات شفاهی اعضای جامعه مدرسین به دولت در زمینه دغدغه‌های فرهنگی خبر داد و به تبیین راهکاری گفتمان‌سازی برای ترویج فرهنگ مقاومتی پرداخت.

آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ و راه‌حل‌های گفتمان سازی فرهنگ مقاومتی اظهار داشت: تمرکز مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان در شناخت وظایف در شرایط کنونی و تبدیل این وظیفه به یک گفتمان و باور عمومی از طریق تبیین منطقی و عالمانه بود.

  ادامه مطلب ...

در حاشیه ابراز نگرانی رهبر انقلاب درباره فرهنگ و نامه وزیر ارشاد

نامه وزیر ارشاد به رهبر انقلاب؛ نشانه تغییر رویکرد فرهنگی دولت، یا یک حرکت تبلیغاتی و نمایشی!؟/ فیس بوک اولین آزمون جدی آقای وزیر

ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب نسبت به مسئله فرهنگ که در دیدار با اعضای مجلس خبرگان و پس از ابراز گلایه علما عضو این مجلس انجام شد، یکی از بخشهای مهم و قابل تامل سخنان ایشان بود. این اهمیت و ویژگی چنان بارز بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چند ساعت بعد بیانیه‌ای نوشت و ضمن قدردانی از سخنان معظم له، بیانات ایشان را روشنگر مسیر حرکت کشور به ویژه حوزه فرهنگ عنوان و همچنین بر تبعیت خود از این رهنمودها تاکید کرد.

  ادامه مطلب ...

یک بی توجهی دیگر دولت به اصطلاح اعتدال به مقوله فرهنگ

گلایه مسئول سازمان اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج از دولت:
کمک دولت در حد ابلاغیه به فرمانداران مانده است/ روایت بی توجهی ریاست جمهوری به راهیان نور

  ادامه مطلب ...

آقای رئیس جمهور ! قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟


عکس- انتقاد معنادار روزنامه وطن‌امروز


روزنامه وطن امروز در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور نیم صفحه اول خود را به عکسی متفاوت اختصاص داد.

همچنین این روزنامه نوشت:‌ در حالی که در ابتدای دولت آقای روحانی با نظر هیات نظارت بر مطبوعات در وزارت ارشاد که نمایندگان دولت و حامیان آن در این هیات در اکثریت هستند، هفته‌نامه یالثارات توقیف شد! و هفته‌نامه 9 دی هم راهی دادسرای رسانه شد! اما روز گذشته رئیس جمهور در اختتامیه جشنواره مطبوعات گفت: در هیات وزیران به مسؤولان گفته‌ام نباید شکایتی از طرف دولت نسبت به روزنامه و رسانه باشد. می‌بینید که امروز انتقاد صریح می‌کنند و این حق آنهاست...

گاهی حتی اتهام می‌زنند و دروغ مطرح می‌شود. حتی نسبت به آن موارد هم دولت وارد عمل نشده و شکایتی مطرح نکرده است. فقط از طریق مسؤولان به آنها تذکر داده شده که این حرف ناصحیح و نادرست است.

 


آیا توصیه مهم امام خامنه ای در گلستان اجرایی می شود!!

رهبر معظم انقلاب: جلوی دست‌اندازی‌ها به فضاهای سبز گرفته شود

  اما جنگل خواران و مافیای سواستفاده از منابع طبیعی در استان گلستان همچنان به غارت بیت المال مشغولند !؟

ادامه مطلب ...

با ابراز تاسف از غفلت مسئولان فرهنگی

هجوم مانکن ها به فرهنگ ایرانی اسلامی در گرگان + تصاویر

101410 890

بسیاری از این مانکن های استفاده شده، دانسته و یا ندانسته حامل پیام های ضد ارزشی و ضد فرهنگی هستند و گاهی برخی از این مانکن ها با علائم و نشانه های سخیف تزئین شده اند.

 

ادامه مطلب ...

عضو هیات امنا مسجد خمسه طیبه عنوان کرد:

مکاتبه با دفتر مقام معظم رهبری برای جلوگیری از تخریب مسجد خمسه طیبه در گرگان + عکس

kha15

یک عضو هیات امنا مسجد خمسه طیبه گرگان با اعلام اینکه این مسجد 300 سال قدمت دارد عنوان کرد: برای جلوگیری از تخریب این مسجد که در طرح آفتاب قرار گرفته با دفتر مقام معظم رهبری مکاتباتی را انجام دادیم.

بعد از حواشی که اخیرا بخاطر خبر احتمال تخریب مسجد طیبه در خیابان سرخواجه گرگان روی داد واکنش های مختلفی به این خبر منعکس شد.

 

ادامه مطلب ...

ای کاش دولتیها توصیه های مراجع عظام را جدی بگیرند!

دغدغه های مراجع تقلید درباره دانشگاهها - تشریح برنامه های آموزش عالی از سوی وزیر علوم

به گزارش بی باک، رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری روز گذشته با حضور در شهر قم با مراجع تقلید دیدار کرده و در مورد موضوعات مختلفی همچون وضعیت دانشگاه‌های کشور و برنامه‌های اصلی دولت برای اداره دانشگاه‌ها گفتگو کرد.

  ادامه مطلب ...

اندر افاضات رفسنجانی

مشکل واقعی آقای هاشمی چیست؟

هاشمی رفسنجانی در دیداری دلیل سالم بودن انتخابات در سال 76 را تنها خواست و تعهد خود دانسته است! وی با این ادعا ضمن اینکه به نوعی به سلامت سایر انتخاباتها خدشه وارد کرده است، خود را برتر و بالاتر از رهبری دانسته و تنها راز سلامت انتخابات سال 76 را تعهد خود به مردم و ورود عملی‌اش عنوان کرده است این در حالی است که انتخابات سال 88 که مقام معظم رهبری و همه نخبگان و دلسوزان نظام آنرا سالم دانسته اند از دیدگاه وی مخدوش می باشد!

  ادامه مطلب ...

یادداشت شریعتمداری درباره ادعای عجیب موسوی‌بجنوردی


آقای موسوی‌بجنوردی در مصاحبه خود نسبت‌هایی به حضرت امام(ره) می‌دهد که در بسیاری از موارد، تنها شاهد آن، فقط خود ایشان است! و یا کسانی که از دنیا رفته‌اند و در دسترس نیستند تا درباره صحت و یا غیرواقعی بودن ادعای حجت‌الاسلام موسوی بجنوردی اعلام‌نظر کنند! در برخی از موارد هم به اظهارات ضدانقلابیون تابلودار استناد می‌کند!
یادداشت شریعتمداری درباره ادعای عجیب موسوی‌بجنوردی

  ادامه مطلب ...

درس آیت‌الله خزعلی برای برخی خواص؛


حیفم می‌آید پسرم به جهنم برود/ دل ما از دست میرحسین و کروبی داغدار است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سال ۸۸ عکس امام را پاره و به امام حسین (ع) توهین کردند، این کارها را میرحسین و کروبی انجام دادند و الان هم دل ما از دست این‌ها داغدار است.
حیفم می‌آید پسرم به جهنم برود/ دل ما از دست میرحسین و کروبی داغدار است

  ادامه مطلب ...

خدمت یا خیانت به ملت بزرگ ایران!!!

اسناد «اخراج محترمانه» همکاران شهید احمدی روشن از سازمان انرژی اتمی/ آیا تعلیق داوطلبانه دانشمندان هسته‏‎ای هم جزء بندهای توافق‏نامه ژنو است!؟

 اخراج تعدادی از همکاران شهدای هسته ای از مراکز مرتبط با سازمان انرژی اتمی، خبری بوده است که طی ماه های گذشته به کرات  در رسانه ها منتشر شده است و شاید مهم ترین اتفاقی که در این باره افتاد، خطبه های نماز جمعه چند هفته قبل ایت الله جنتی باشد که با اشاره به این مساله گفت: «متاسفانه از سازمان انرژی اتمی یاران احمدی‌روشن را بیرون می‌کنند. خبرهای موثق رسیده است، نکنید این کارها را. اینها تاج سر باید باشند، نباید بیکار باشند.»

  ادامه مطلب ...

برخی از مسئولین دور شدن از فرهنگ اسلامی را نشانه پیشرفت می دانند!

آیت‌الله مصباح یزدی: بی‌توجهی به دین در امور فرهنگی، فتنه بر می‌انگیزد/ دولت جدید در زمینه فرهنگی ادامه دهنده دولت دوم خرداد است
 آیت الله مصباح یزدی پیش از برگزاری اجلاس خبرگان در دیدار با دادستان قم اظهارات مهمی درباره رویکرد فرهنگی دولت یازدهم بیان کرده است .
وی در این دیدار ناهنجاری های اقتصادی و فرهنگی را ریشه بسیاری از جرائم دانست از مسئولان خواست توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اقتصادی داشته باشند. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ابتدای این دیدار با اشاره به تذکرات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در زمینه‌های فرهنگی، گفت: همه ما باید در حوزه مسئولیت خود، مسائل فرهنگی را تقویت کنیم و گرنه با قانون، بودجه و ساختمان، مسائل فرهنگی قابل حل نیستند.

  ادامه مطلب ...

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:

مرزبندی شفاف با جبهه دشمن الویت امروز مسئولان کشور/ همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند؛ تلاش برای منزوی کردن این جوانان خدمت نیست/ من هم مانند نمایندگان خبرگان، از مسائل فرهنگی نگرانم

 

ادامه مطلب ...

پوستر/ چهره آمریکا را بزک نکنید!


رهبر انقلاب فرمودند: یک عدّه سعى نکنند چهره‌ آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتى‌ها و وحشت‌آفرینى‌ها و خشونت‌ها را از چهره‌ آمریکا بزدایند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای پوستری را در خصوص فرمایشات‌ اخیر رهبر معظم انقلاب طراحی و منتشر کرده است.

رهبر انقلاب فرمودند: یک عدّه سعى نکنند چهره‌ى آمریکا را بزک کنند، آرایش کنند، زشتى‌ها و وحشت‌آفرینى‌ها و خشونتها را از چهره‌ى آمریکا بزدایند در مقابل ملّت ما، به‌عنوان یک دولت علاقه‌مند، انسانْ‌دوست معرّفى کنند؛ اگر سعى هم بکنند، سعى‌شان بى‌فایده است.

 
برای مشاهده پوستر در اندازه اصلی روی عکس کلیک کنید
کد مطلب: 347104