انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

نمونه ای از برکات حضور حزب الله در جنگ نرم

مصاحبه جنجالی و جذاب با مدیر سایت عدالت خواهان گلستان + عکس

433334سرویس اجتماعی ؛ محمد خادملو : تنها راه صحیح مطالبه گری عمل به بند میم وصیتنامه امام (ره) هست که در بخشی از آن فرمودند : " و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند .خداوند تعالی مددکار همه باشد . "

به گزارش گلستان ما  ؛ سایت گلستان بلاگ با محمد خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان مصاحبه ای جنجالی و خواندنی انجام داده است .

  


متن مصاحبه جنجالی و جذاب با مدیر سایت عدالت خواهان گلستان  را در ذیل می توانید بخوانید .

* سوال : برای آغاز صحبت ، لطفا در ابتدا خویش را معرفی نمایید ؟

خادملو : سلام علیکم . حقیر محمد خادملو و اهل منطقه گلستان هستم .

1

محمد خادملو در تحصن بر علیه زمین خواری به اتفاق طلبه سیرجانی

* سوال : بعد از انقلاب در کجا فعالیت داشتید ؟ 

خادملو : انجمن اسلامی آشوراده – انجمن اسلامی دانشگاه گیلان – توزیع کتابهای دکترعلی شریعتی در بهشهر و … – انجمن اسلامی لوشان – گروه ضربت آیت ا…خالخالی ( زندان قصر) – ….. گنبد کاووس – تشکیل ستاد بسیج استان گیلان – جهاد دانشگاهی گیلان ( بخش تحلیل سیاسی ) – محافظ شخصیت ها و …. حالا هم بازنشسته هستم .

سوال : چه مدت در جبهه حضور داشتید و سن شما در زمان جنگ چقدر بود؟

 خادملو : بیش از ۲۱ ماه بصورت داوطلبانه در منطقه حضور داشتم که اولین بار در سال ۱۳۶۰ بود که به منطقه عملیاتی سومار رفته بودم البته ناگفته نماند که چندین بار در تظاهرات سال ۵۷ در گرگان حضور داشتم .

از جمله تظاهرات تعدادی از دانشجویان که از چهار راه عباسعلی بطرف سرخواجه حرکت می کردند – و زمانی که انقلابیون یکی از مامورین شهربانی را به درختی که در نزدیکی چهار راه عباسعلی دار زده بودند و صبح همان روز مامورین شهریانی مغازه ها را آتش زده بودند من در صحنه بودم و حتی احدی از مجروحین را به بیمارستان ۵ آذر فعلی رساندم .

و یا زمانیکه که شنیدم مردم در امام زاده عبدا… گرگان تجمع خواهند کرد تصمیم گرفته بودم به محل مورد نظر بروم که وقتی به میدان شهرداری رسیدم متوجه تیراندازی شدم و … در آن زمان ۱۵ ساله بودم .

*سوال : در چه عملیات هایی شرکت داشتید؟ 

 خادملو : سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج – ودر سال ۶۲ در کردستان دو عملیات مختلف حضور داشتم .

* سوال : کجا جانباز شدید و نوع جانبازی شما ؟

 خادملو : در عملیات کربلای ۵ شیمیایی و همچنین در منطقه حاج عمران بر اثر موج انفجار مجروح شدم .

 البته ناگفته نماند که بدلیل عوارض مجروحیت ، صد در صد غرایز جنسی خود را از دست دادم .

* سوال : به چه دلیل نام وبلاگ خود را « عدالت خواهان گلستان » انتخاب کرده اید ؟ 

 خادملو : بدلیل تاکید مقام معظم رهبری که روی مطالبه عدالتخواهی داشتند البته بنظرم عدالت بدون تحقق ولایت هم عین بی عدالتی است .

 و با راه اندازی این سایت قصد داریم با توکل برخدای بزرگ و امید به عنایات ائمه اطهار (علیهم السلام) تحت پرچم ولایت مطلقه فقیه و با استفاده از ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در چارچوب شرع و عقل و قانون و مصالح نظام ، با ظلم و فساد مبارزه کرده و از مظلومان حمایت کنیم . 

* سوال : الگوی شما در این عرصه چیست ؟

 خادملو : شهدا هستند .

* سوال : چه میزان وقت در روز برای وبلاگ اختصاص می دهید ؟

 خادملو : حداقل ۱۶ ساعت .

* سوال : از فضای مجازی و فعالین شهر و استان خودتان برای مان بگویید ؟

خادملو : متاسفانه من در استان گلستان سایتی را ندیده ام که بر پیگیری مطالبات حضرت آقا از مسئولین را پیگیری کنند . شاید بخش زیادش بدلیل ترس از جان ، مال و حتی آبروی خودش باشد .

 به هرحال دفاع از اسلام و دستوردهای نظام الهی و پیگیری مطالبات رهبری هزینه هایی هم دارد .

* سوال : چه کسی را به عنوان الگوی خود در زندگی انتخاب کرده اید ؟

خادملو : شهید احمد کاظمی .

* سوال : بیشتر در چه زمینه هایی مطلب می نویسید ؟

 خادملو : مطالبه گری و جریان فتنه .

 * سوال : بهترین وبلاگی که تا به حال دیدید، کدام بوده و چه ویژگی هایی داشته است ؟

 خادملو : سایت شهید آوینی بدلیل اینکه به اکثر نیازهای روز جوان ورود پیدا کرده .

* سوال : اخیرا در راستای مطالبه گری دستگیر و روانه زندان شدید لطفا کمی توضیح دهید ؟

خادملو : تعدادی انگشت شمار از مسئولین شهرستان بندرترکمن و …تخلفات و اعمال غیرقانونی را انجام دادند و بزرگ‌ترین خیانت‌ها را در حق نظام و انقلاب و آرمان‌های شهدا انجام دادند. بعد ما از این طرف روانه زندان کردند .

 البته خیلی از خبرهای مربوط به رانت خواران و غیره را بعد از پیگیری ‌هایی که از سوی مسئولن مربوطه انجام دادیم و جواب نگرفتیم، بعد آنرا با مردم در میان گذاشتیم .

اگر قرار باشد کار ما خلاف قانون حساب بشود اما تخلفات و رانتخواری مسئولین مربوطه اصلاً دیده نشود ، این اصلا درست نیست. باید ببینیم کار ما ، عکس‌العمل چه کاری از آن‌هاست؟ از آن طرف آن‌ها دارند چنین خیانتی می‌کنند و این‌چنین به انقلاب و نظام و ارزش‌ها ضربه می‌زنند ، اما از آن طرف اگر ما اعتراض به این خیانت ها داریم و چون اجازه نمی دهیم دست آوردهای نظام زیر سوال برود .

این را خلاف قانون می دانند و با تشکیل پرونده به اتهام های مختلف از جمله تشویش اذهان عمومی و … به زندان محکوم می کنند و آنگاه رانت خواران و چپاولگران می خندند .

 چرا باید بخاطر اعتراض به مسئولی که به بسیج لشگر مخلص خدا اهانت کرده و یا تقدیر و تشکر کردن از معاونت استانداری که از فروپاشی شرکتی که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد جرم تلقی شود و ما را به زندان بفرستند .

 اما ای کاش درد من فقط این بود !! بنظر بنده تشکیل اینچنین پرونده ها دلیل دیگری دارد که اجازه بدهید فعلا چیزی نگویم . اگر لازم شد در وقت خودش این موضوع را با شما رسانه ها در میان خواهم گذاشت .

 بیاد دارم که دستگاه قضایی یکی از شهرهای غربی کشور یک عضو شورای شهر را که ماشین شخصی خود را تبدیل به تاکسی کرده بود به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی این عضو شرای شهر را زندان روانه کرده بودند اما نمی دانم چرا در این شهرستان با این همه تخلفات صورت گرفته در زیر مجموعه شهرداری کسی برخورد نمی کند !!

* سوال : بنظر شما روش مطالبه گیری چگونه باید باشد ؟

 خادملو : بنظر من تنها راه صحیح مطالبه گری عمل به بند میم وصیتنامه امام (ره) هست که در بخشی از آن فرمودند : " و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند .خداوند تعالی مددکار همه باشد . "

 ما هم طبق همین بند و همچنین بند اصل هشتم قانون اساسی که آمده :

 در جمهوری اسلامی ایران دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ‏ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به یکدیگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت. شرایط و حدود و کیفیت آن را قانون معین می‌کند. و الموُمنون و الموُمنات بعضهم اولیاء بعض یأمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر.»

 اما متأسفانه علی‌رغم همه‌ی اهمیت این موضوع و با وجود تصریح قانون اساسی، مسئولین کشور هنوز ساز و کار اجرایی شدن آن را برنامه‌ریزی نکرده‌اند.

نمایندگان محترم مجلس که یکی از وظائف اصلی آنان، صیانت از اصول قانون اساسی است نیز به جای آن‌ که به فکر چنین موضوعات مهمی باشند، مشغول دعواهای سیاسی خویش‌اند.

در حالی که در طول این سال‌ها « رهبر انقلاب » بارها و بارها نسبت به اهمیت اجرای این اصل دینی و قانونی به مسئولین و مردم هشدار داده‌اند.

2کفن پوش شدن اقای خادملو باتفاق مردم ترکمن برعلیه عوامل فتنه در سال۸۸

* سوال : شنیدیم که حدود ۸ ماه در کنار طلبه سیرجانی تحصن کرده بودید لطفا یک توضیح مختصری در این خصوص دهید ؟

 خادملو : بله اما قبل از هر چیزی باید بگویم که فکر نمی کنم کسی بهتر از من طلبه سیرجانی را بشناسد او واقعا عاشق هست عاشق امام عاشق حضرت آقا عاشق شهدا و راه شهدا . نماز شب ایشان در این مدت یکبار هم ترک نشد . در بیان صراحت داشت و واقعا در ولایت فقیه ذوب شدند . من در کنار ایشان همانند یک سرباز در مقابل فرمانده بودم . زمان شناس بود یعنی می دانست که کی باید فریاد کند و کی باید سکوت کند

 این حقیر هم بدلیل حمایت از مطالبه گری ایشان که همان مطالبه گری مقام معظم رهبری از مسئولین بود و اما متاسفانه روی زمین مانده است .

 گر چه من هم مطالبات مصادیقی داشتم از جمله بحث رشوه خواری در یکی از ادارات بندرترکمن که داد مردم را هم در آورده بود و همچنین سپردن پست های حساس و کلیدی به افرادی که ضمن اشتهار به فساد اخلاقی در دستگاه قضایی در هئیت بدوی هم دارای سابقه بودند .

* سوال : ظاهرا در همان زمان هم به زندان رفتید؟

خادملو : بله درسته بخاطر آنچه گفتم این حقیر را به یکسال زندان محکوم کردند که پس از مدتی با عفو حضرت آقا از زندان آزاد شدم .

* سوال : خانواده شما از این حرکت شما خسته نشدند ؟

 خادملو : اجازه دهید که صادقانه به سوال شما جواب دهم که با داشتن ۵ فرزند زندگی من بدلیل عوارض ناشی از مجروحیت یعنی از دست دادن صد در صد غرایض جنسی و دیگر عوارض از هم پاشید و در نتیجه پس از مدتی با خانمی که از بسیجیان فعال بود ازدواج کردم .

البته تمام مشکلات را به ایشان گفته بودم اما با این حال ایشان بخاطر خدا با من ازدواج کردند و در طول ۸ ماه تحصن اگر می گویم بعلت نداشتن پول بعضی از گیاهان حیاط را می پخت و می خورد شاید باورش برای شما سخت باشد و حتی بدلیل عدم توان پرداخت اجاره خانه خودش تنهایی اسباب کشی کرد و در زیر زمینی زندگی می کرد کف زمین ۹۰ درصد ناهموار بود اما این خانم هرگز اعتراض نکرد .

 حتی در خصوص پرونده اخیر که مرا به اتهام تشویش اذهان عمومی به زندان فرستادند ایشان راضی شدند که خانه را که با مساعدت بنیاد شهید خریدیم آنرا بفروشیم تا یک وکیل برای پرونده بگیریم .

* سوال : یعنی واقعا می خواهید خانه را بخاطر این پرونده بفروشید ؟

خادملو : بله متاسفانه امروز وکیل عدالت طلب که از مطالبه گرها حمایت کنند نداریم و اکثر آنها آغشته به زندگی تجملاتی شدند و برای ثروت اندوزی مسابقه می دهند .

* سوال : بزرگترین مطالبه شما از دولت چیست ؟

خادملو : تشکیل وزارت امربه معروف و نهی از منکر که این هم مطالبه امام (ره) بود

  امر به معروف و نهی از منکر آن‌قدر در اسلام از اهمیت برخوردار است که از حضرت امیر(ع) روایت شده: «لَتَأْمُرُنَّ بِالْمَعْرُوفِ وَ لَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ أَوْ لَیَفْتَحَنَّ اللَّهُ عَلَیْکُمْ فِتْنَةً تَتْرُکُ الْعَاقِلَ مِنْکُمْ حَیْرَانَ ثُمَّ لَیُسَلِّطَنَّ اللَّهُ عَلَیْکُمْ شِرَارَکُمْ فَیَدْعُو خِیَارُکُمْ فَلا یُسْتَجَابُ لَهُمْ ثُمَّ مِنْ وَرَاءِ ذَلِکَ عَذَابٌ أَلِیم‏»:

« باید امر به معروف و نهى از منکر کنید، و گرنه به فتنه و بلایی مبتلا می‌شوید که عاقلان از شما در آن حیران و سرگردان می‌مانند، سپس خدا بَدان شما را بر نیکان‌تان مسلط مى ‏کند. و چون چنین شود، هر چه نیکان دعا کنند دعای‌شان مستجاب نمى‏ شود. »

 اگر وزارت مذکور امروز وجود داشت ما امروز تاوان دیگر دستگاه های مربوطه را پرداخت نمی کردیم و به زندان نمی رفتیم .

 اگر وزارت فوق امروز بود هر چیزی و هر کسی در جای خودش قرار داشت .

 البته ناگفته نماند که در همین راستا یعنی مطالبه تشکیل وزارت خانه امر به معروف و نهی از منکر در دولت احمدی نژاد چند روزی جلوی نهاد ریاست جمهوری تحصن کرده بودم که اتفاقا اکثر کارکنان ریاست جمهوری و غیره از این مطالبه حمایت می کردند .

* سوال : در وبلاگتان به زیبایی اهمیت می دهید یا به مطالب ؟

 خادملو : هر دو .

* سوال : از افتخارات تون در زمینه فعالیت سایبری بفرمایید ؟

خادملو : پیگیری مطالبات رهبری در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواری – معرفی جریان نفاق .

* سوال : برای آینده فعالیت های خود در فضای مجازی چه برنامه هایی دارید؟ نیازها و مشکلات شما در این زمینه چیست؟

خادملو : اگر خداوند بخواهد همین رویه فعلی را ادامه می دهم و چون مشکل مالی دارم بیش از این نمی توانم این سایت را گسترش دهم .

* سوال :  اگر حرفی دارید بفرماید ؟

خادملو : اولا از همه عزیزان می خواهم که لحظه ایی ولی امر زمان را تنها نگذارند و در هر شرایط در صحنه باشند و بطور جد مطالبات به زمین مانده حضرت آقا را از مسئولین پیگیری کنند و جهت تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر به دولت فشار بیاورند و  به فرموده مقام معظم رهبری بر عملکرد مسئولین دقیقا نظارت کنند و سپس همان طوری که امام ره در بند میم وصیتنامه سیاسی و الهی خود فرمودند عمل کنند . به هر حال همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت چه بهتر که در راه خدا کشته شویم .

 * سوال : آخرین سوال ، نظر خودتان را در خصوص سایت گلستان بلاگ بفرمایید ؟

 خادملو : سایت بسیار خوب و فعال می باشد و فعالیت بسیار گسترده ای در استان گلستان انجام داده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد