انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بیانیه اعتراضی حزب الله مشهد

باسمه تعالی

فان حزب الله هم الغالبون

بیانیه اعتراضی حزب الله مشهد نسبت به قبح شکنی کنسرتهای موسیقی در استان خراسان رضوی توسط برخی مسئولان بی غیرت!!

مسئله فرهنگ همان مسئله ای بود که چندی پیش از سوی امام خامنه ای دام ظله درحرم مطهر رضوی در 1/1/93 به عنوان مسئله ای جدی، بارها بر روی آن تاکید شد، تا جایی که از ردیف نان شب گذشته و در صف هوای مورد استشاق قرار گرفت.

  

مسئولین استان و کشور  بدانند، فرهنگ مسئله ای نیست که بخواهند با آن شوخی کنند و سرسری از کنار آن عبور کنند.

امام جمعه ولایتمدار ومجاهد مشهد حضرت آیت الله علم الهدی بعنوان ابوذر ولایت  کرارا در تریبون مقدس نماز جمعه مشهد بر حفظ حریم امام رضا علیه السلام هشدار فرموده که  حمایت همه جانبه عموم متدین  را نیز در پی داشته است.

جای تاسف دارد که چندی است برخی مسئولین بی غیرت !!، با هدف ایجاد رخنه های فرهنگی ، فرهنگ را در اشاعه موسیقی!! خلاصه می بینند، و هرگاه دم از فرهنگ میزنند قصدشان برپایی جشن ها و جشنواره های کذایی برای جولان مطربین  می باشد؛ حال اینکه نه تنها موسیقی فرهنگ نیست، بلکه وسیله ای برای انتقال فرهنگ  منحط غربی می باشد.

تاسف بارتر اینکه همین مسئولین سست عنصر برای آلوده ساختن فضای معنوی حرم عالم آل محمد  صلی الله علیه و آله و سلم  شهرهای مجاور مشهد را هدف قرار داده و با برگزاری کنسرتهای موسیقی و اختلاط زنان و مردان نامحرم در صدد فروش بلیط چنین مجالسی در شهر مشهدند تا از این منظر خدمت خود به شیطان و جنود آن را کامل نمایند.

از جمله علت های خیالی که با چنگ زدن به آن ،شروع به بر پایی کنسرتهای موسیقی می کنند،" تقاضای افراد جامعه است!!" کسی منکر این تقاضا نیست، اما آیا هرچه بخش کوچکی از جامعه تقاضا کرد بدون کارشناسی، آن را مهیا می کنید؟ آیا به همه ی تقاضاهای مردم (رفاهی، آموزشی، درمانی و ) اینگونه پاسخ می دهید؟ اگر افراد دیگر از همین جامعه اصرار به لغو اقدامات موهن داشته باشند، به تقاضای آن ها چه پاسخی می دهید؟ و .

هشدار !

خوب است مسئولین چشم خود را بمالند و اجتماعات عظیم متدینین را در پایتخت معنوی ایران اسلامی ببیند، قبل از آنکه مردم گوششان را بمالند. از نصیحت های بزرگان استان استفاده کنید پیش از آنکه عبرتی برای مسئولین بعدی و خاطره ای تلخ در ذهن مردم شوید.

حرف آخر!

ترویج موسیقی نباید باشد.

آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی):

الان در دانشگاه‌های کشور ترویج موسیقی می‌شود. نباید باشد. ترویج موسیقی یک کاریست بر خلاف مذاق اسلام. درست است که هرنوع موسیقی حرام نیست، اما ترویج موسیقی به این معنی نیست که می‌روند یک نوع موسیقی که حرام نیست را می‌گردند با دقت پیدا می‌کنند و آن را تعلیم می‌دهند و ترویج می‌کنند. این نیست بلکه درست عکس این است. در موارد بسیاری عکس این است. «بیانات در دیدار با اعضای شورای انقلاب فرهنگی 23/10/82»

والسلام علی من التبع الهدی

18/3/93

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد