انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

گسترش دامنه دلواپسیها از جهت گیری غلط دولت درعرصه سیاست خارجی

نشست بزرگ هم اندیشی اساتید برجسته کشور با عنوان «آدرس غلط»؛
اعلام دلواپسی از گره زدن چرخ زندگی مردم با مذاکرات هسته‌ای

نشست هم اندیشی اداره اقتصاد کشور با تکیه به توان داخلی با هدف تبیین غلط بودن گره زدن حل مشکلات معیشتی مردم به مذاکرات هسته ای و منوط دانستن همه چیز به رفع تحریم ها با حضور اساتید برجسته دانشگاهی کشور هفته آینده برگزار می گردد.

  

به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته صیانت از منافع ایران، نشست هم اندیشی اداره اقتصاد کشور با تکیه به توان داخلی با هدف تبیین غلط بودن گره زدن حل مشکلات معیشتی مردم به مذاکرات هسته ای و منوط دانستن همه چیز به رفع تحریم ها با حضور اساتید برجسته دانشگاهی کشور هفته آینده برگزار می گردد.
 
در شرایطی که جایگزین کردن مذاکرات هسته ای و چانه زنی با غرب برای رفع تحریم ها به جای ساماندهی اقتصادی و اجرای برنامه های اصلاحی اصلی ترین مشکلات را برای دولت و مردم بوجود آورده و نگرانی ها در مورد آینده مذاکرات دو چندان شده است کمیته صیانت از منافع ایران دست به برگزاری اولین جلسه هم اندیشی اداره اقتصاد کشور خواهد زد.
 
گفتنی است پیش از این از طرفی رئیس جمهور از اساتید دانشگاه خواسته بود راه حل های خود برای اداره کشور و فائق آمدن بر مشکلات را بیان نمایند، و از طرف دیگر کارشناسان و اساتید بسیاری به انتقاد از کم تحرکی و بی برنامگی دولت در حل مشکلات کشور پرداخته بودند.
 
این برنامه با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی و به همت کمیته صیانت از منافع ایران و به میزبانی بسیج دانشکده فنی دانشگاه تهران با عنوان «آدرس غلط!» (دلواپسیم از گره زدن چرخ زندگی مردم با مذاکرات هسته ای) از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ خرداد در تالار باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران (واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر) برگزار خواهد شد.
 
اطلاعات تکمیلی پیرامون محورهای محتوایی و برنامه های این گردهمایی و چهره های برجسته شرکت کننده در آن متعاقبا منتشر خواهد شد.

کد خبر:191264 -

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد