انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

طائب در جشن میلاد امام حسین (ع) در کلاله :

 

رسیدن و نرسیدن به توافق ژنو برای ایرانی ها بازی دو سر برد است

 taeeb1

 سرویس سیاسی : مسئول قرارگاه عمار با بیان برخی از ویژگی های امام حسین(ع) گفت: ما با تاسی از امام حسین(ع) از هیچ دشمنی هراس نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ، حجت الاسلام حاج مهدی طائب مسئول قرارگاه عمار در سخنرانی خود به مناسبت جشن میلاد امام حسین (ع) که در مصلی امیرالمومنین(ع) کلاله برگزار شد ، گفت : با تاسی از امام حسین (ع) و قیام وی و یارانش از هیچ دشمنی هراس نداریم.

وی افزود: یکی از ویژگی های الگو پذیری از قیام امام حسین(ع) این است که هر قدمی و با هر هدفی در راه او برداریم ، در راه خدا محسوب می شود چرا که آن امام تمام وجود و خانواده اش را در راه خداوند متعال داد پس حرکت در راه وی حرکت در راه خدا می باشد و وی با اشاره به این ویژگی به این جمله رسید که رسیدن و نرسیدن به توافق ژنو برای ایرانی ها بازی دو سر برد است چرا که هدف ما معلوم و در راه خدا است.

مسئول قرارگاه عمار با بهره گیری از برخی از آیات قرآن اظهار داشت : خداوند متعال وعده های زیادی به بندگان صالح خود داده است و برای اینکه این بندگان نسبت به این وعده ها تردیدی نداشته باشند ، چندین نمونه از آن وعده ها را در مقابل بندگان صالح خود قرار داده است که نمونه بارز آن امام حسین (ع)  و یارانش بود.

حجه الاسلام طائب در پایان با بیان اینکه یکی از وعده های خداوند متعال خلیفة الله قرار دادن بندگان صالح است، گفت : دشمن با فهمیدن این موضوع درصدد است با تهاجم فرهنگی در فرهنگ اصیل اسلامی رخنه کند و موجبات انحراف و انحطاط مسلمین را ایجاد کند که یکی از نمونه های آشکار تهاجم آنها پیدایش ماهواره ها با شبکه های ضد اسلامی فراوان آن است.

Golestanema1

نظرات 1 + ارسال نظر
دانلود قسمت 20 شاهگوش دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.topseda.ir/دانلود-قسمت-20-شاهگوش/

سلام
بلاگ خوبی دارم
چند باری سر زدم
اما مطلب کم میزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد