انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

طنز

نامه فتحعلی شاه قاجار به صادق زیباکلام!
گفتم آخر مردک تو مگر چقدر سیبیل داری که به آن قسم هم می‌خوری؟ آن یک بند انگشت سیاهی را که نمی‌شود سبیل گفت!

میرزا صادق خان زیبا الدوله از وقتی که جنابتان در نامه‌هایی به میرزا حسین خان شریعتمدار و آشیخ حمید رسایی نوشته‌اید که انرژی هسته‌ای به چه درد ایران می‌خورد و اصلش باید بی‌خیالش شویم، انگار بار بزرگی از روی دوش ما برداشته شده است.

 

ادامه مطلب ...

متهم امنیتی در کنار سید حسن خمینی!

 
متهم امنیتی در کنار سید حسن خمینی!


به گزارش پایگاه ۵۹۸، مهدی هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سیدحسن خمینی در حاشیه مراسم تشیع حجت الاسلام صادقی پدرزن سید محمد خاتمی از فعالین فتنه سال ۸۸ بایکدیگر دیدار و گفتگو نمودند.

هر دم از این باغ بری می رسد!!


 

سکوت دولت در مورد هزینه استخر و سونای ریاست جمهوری
در حالی که چندی پیش خبرهایی در خصوص هزینه ۷ میلیارد تومانی تغییرات و بازسازی‌های اساسی در ساختمان سفید نهاد ریاست جمهوری منتشر شده بود، تا کنون هیچ یک از مسئولان دولتی توضیحی در این رابطه ارائه نکرده‌اند.
سکوت دولت در مورد هزینه استخر و سونای ریاست جمهوری

ادامه مطلب ...

آقازاده ای برای همه فصول !!!

 
نقش مهدی هاشمی در پرونده کرسنت روشن است/
 مردم خواستار محاکمه مهدی هاشمی هستند
حاجی دلیگانی گفت: من خودم پرونده کرسنت را به طور کامل مطالعه کردم و نقش مهم این فرد(مهدی هاشمی) در آن پرونده کاملا برایم مسجل است.
نقش مهدی هاشمی در پرونده کرسنت روشن است/ مردم خواستار محاکمه مهدی هاشمی هستند
به گزارش جهان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر اصفهان و همچنین عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با دانا، در خصوص اظهارات اخیر مهدی هاشمی مبنی بر اینکه اتهاماتش در رابطه با پرونده کرسنت مزخرف است، اظهار داشت: این سخنان مهدی هاشمی ناشی از ضعف دستگاه قضایی در خصوص رسیدگی به پرونده وی است.

 

ادامه مطلب ...

حزب الله با جدیت پیگیری میکند

بر اساس منطق رایج جهانی، اگر نرخ تسهیلات بازگشت داده نشده بیش از ۵ درصد باشد، بانک وارد دوره ریسک می‌شود و این در شرایطی است که بر اساس آمارهای فوق، نرخ این عدم بازگشت در کشورمان چیزی فراتر از ۵ درصد است. این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که بحران‌های مالی تا کجا در بنیان‌های سیستم بانکی ما نفوذ کرده و عملاً اقتصاد کشورمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 

  ادامه مطلب ...

در واکنش به انتقاد سخنگوی دولت:

محمدباقر نوبخت که اینک دو منصب معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و سخنگویی دولت یازدهم را بر عهده دارد، سه شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی از نگاه سلیقه ای و جناحی به هدفمندی یارانه ها انتقاد کرد.

  ادامه مطلب ...

توصیه های مهم استاد قرائتی در سال فرهنگ!!


با وجود هشدار استراتژیست‌های کشور و تذکرات مکرر رهبر انقلاب در رابطه با خطر کمبود جمعیت جوان در آینده، و توانایی رسانه‌ی ملی برای فرهنگ‌سازی گسترده در این خصوص می‌بینیم که هنوز، اقدام چشمگیری از سوی این سازمان فرهنگی صورت نگرفته است.

  ادامه مطلب ...

مهمترین محورهای سخنان سعید جلیلی در "جشن ملی انرژی هسته‌ای"


در سفر اخیر اشتون به او گفتم ما با آقای مرسی اختلافات زیادی داشتیم ولی سوال ما این است که آیا وقتی کسی را مردم قبول کردند شما با دیکتاتوری(خواستۀ مردم را انکار می کنید) چون آن چیزی نبود که می‌خواستید در برابر آن بایستید؟

  ادامه مطلب ...

گزارش ویژه؛


آیا تنظیم آیین‌نامه پوشش‌ متعارف برای‌ دانشجویان تنها در دانشگاه‌های ایران صورت می‌گیرد؟ آیا دانشجویان‌ در کشورهای غربی‌ در محیط دانشگاه تنها تابع‌ سلیقه و یا مد روز هستند؟ گزارش ویژه مشرق، آیین‌نامه رفتار و پوشش دانشجویان در محیط دانشگاه‌های معتبر جهان را بررسی می‌کند.

  ادامه مطلب ...

سندی دیگر بر پدر خواندگی برای اصحاب فتنه!!

25 فرودین مراسم جشن هسته ای در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد. این برنامه البته با حاشیه هایی نیز همراه بود؛ حاشیه هایی که تداعی گر اغتشاشات فتنه 88، وقایع انتشار نشریات موهن در اردیبهشت 87 و اغتشاشات مراسم های نقد دانشگاه آزاد در سال های گذشته بود.

  امیرحسین علی بخشی، ورودی 87 مهندسی عمران است که به علت درگیری در فتنه 88، 2 ترم تعلیق شده است.

ادامه مطلب ...

امام جمعه موقت اصفهان در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

امت حزب الله باید با عزم جزم وارد میدان عمل شود
آقایان وزارت ارشاد!شکمتان سیر شد و به مقام رسیدید؟!
 
آیا این رسانه‌ها و ماهواره‌های مخرب جای دلسوزی دارند که شما می‌آیید می‌گویید فیسبوک را آزاد می‌کنیم؟! آیا فیسبوک نان، شغل و زندگی مردم است؟ این چنین است که آقایان راه را اشتباه گرفته و در عرصه فرهنگی به بیراهه می‌روند....
پایگاه خبری انصارحزب الله: یکشنبه ۲۴ فروردین ماه ، اولین جلسه هفتگی انصار حزب الله در سال ۱۳۹۳ در حالی با حضور عموم برادران برگزار شد که هفته نامه یالثارات الحسین علیه السلام ، ارگان مطبوعاتی این تشکل و یکی از معدود تریبون های امت حزب الله ، چهارمین ماه غوطه وری در محاق توقیف را تجربه می نماید.

  ادامه مطلب ...

حجه الاسلام دکتر طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی

 


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر مدیران فرهنگی روحیه رفع تکلیفی داشته باشند نمی‌توانند شعار مدیریت جهادی را تحقق بخشند، گفت: روحیه جهادی مدیران سبب تحقق شعار رهبری انقلاب می‌شود.

ادامه مطلب ...

بیانیه تشکل های سیستان و بلوچستان خطاب به روحانی

جناب روحانی! سال هاست عده ای به دنبال آن هستند که یک رهبر جدا گانه برای اهل سنت کشور بسازند! نکند این اتفاقات اخیر در آن پازل طراحی شده است؟! اگر باشد شما چگونه در پیشگاه امام زمان می خواهید پاسخگو باشید! چگونه می خواهید در چشمان امام راحلمان نگاه کنید؟!

  ادامه مطلب ...

آرزوی شهید امربه معروف به روایت همسر

دفن پیکر شهید در گروی صدور مجوز!
 
شهید مددخانی نزدیک به ۲۰ سال رنج کشیدند و همیشه دوست داشتند در کنار دوستان شهیدشان در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شوند....

  ادامه مطلب ...

گلوله‌باران نیروهای خودی به جای دشمن


خط شیر خر خورده ها در دستور کار!

بعضی‌ها خود را ژنرال فرض کرده و آمده بودند که گروهبان‌ها را به مرخصی بفرستند. قطعا یک ژنرال هم به اصول جنگ آشنا است و هم در سطوح راهبردی و استراتژیک تحلیل می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله،کیهان نوشت:بعضی‌ها خود را ژنرال فرض کرده و آمده بودند که گروهبان‌ها را به مرخصی بفرستند. قطعا یک ژنرال هم به اصول جنگ آشنا است و هم در سطوح راهبردی و استراتژیک تحلیل می‌کند.

  ادامه مطلب ...

دغدغه حزب الله

آقای هاشمی؛ مدال به متجاوزان پیشکش، خون ملت را نفروشید!

 این روزها آقای هاشمی در تاختن علیه هر تفکری غیر تفکرخود هیچ کم نمی گذارد و از عناوینی چون افراطی، متحجر، بی ترمز، بی هنر، عقب مانده و ... کمال بهره را می برد. وی در گفتگو با ویژه نامه نوروزی ایران می گوید: " یک گروه افراطی هرگز نمی تواند سرمشق باشد. یک گروه بی هنر و عقب افتاده سرمشق نمی شود. مشی عاقلانه و با تدبیر سرمشق می شود..."

  ادامه مطلب ...

رخنه اصلاح‌طلبان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ ‫وزیر سایه وزارت ارشاد کیست؟‬

پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوره یازدهم، صحبت از سهم‌بندی کابینه نقل همه محافل و مباحث سیاسی شد. در این میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهم مورد مطالبه اصلاح‌طلبان در ظاهر حامی رئیس‌جمهور منتخب شد.

  ادامه مطلب ...

نکاتی قابل تأمل درباره آزادسازی مرزبانان ربوده شده؛

 
وقتی دولت، مدافعان اسامه بن لادن را به میانجیگری با بازماندگان گروهک تروریستی ریگی فرستاد!!!
 
عبدالرئوف سخنگوی گروهک تروریستی جیش العدل گفته است که اختلاف نظرهایی با عبدالحمید دارند و البته به معنایی دیگر اشتراکات هم دارند! سؤال اساسی این است که این نقاط اشتراک چیست؟
وقتی دولت، مدافعان اسامه بن لادن را به میانجیگری با بازماندگان گروهک تروریستی ریگی فرستاد

  ادامه مطلب ...

اشتراک نظر خاتمی با جنایتکاران تکفیری درباره سوریه

 
سیدمحمد خاتمی به مانند تکفیری های وهابی حکومت سوریه را مستبد خوانده و متهم به سرکوب مردم کرد.
اشتراک نظر خاتمی با جنایتکاران تکفیری درباره سوریه

  ادامه مطلب ...

دیدار وزیر ارشاد با خاتمی/ تذکر مجلس به رئیس جمهور +عکس

۱۲ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در اعتراض به دیدار وزیر ارشاد با رئیس جمهور اسبق سوالی را تنظیم کردند.
دیدار وزیر ارشاد با خاتمی/ تذکر مجلس به رئیس جمهور +عکس

  ادامه مطلب ...

ریشه‌یابی شریعتمداری از قطعنامه 'خنده‌دار' و 'احمقانه' اروپا

قطعنامه یاد شده در یک کلام از ایران‌ اسلامی و مردم این مرز و بوم دعوت می‌کند که از اسلام، انقلاب، استقلال، آزادی، حاکمیت ملی و همه داشته‌های دیگر خود دست بکشند و به یکی از مستعمرات قرون وسطایی آمریکا و متحدان اروپایی آن تبدیل شوند! آیا از به اصطلاح قطعنامه مورد اشاره برداشت دیگری می‌توان داشت؟! پاسخ این سوال به یقین منفی است! اما، پرسش بعدی آن است که اتحادیه اروپا این قطعنامه خنده‌دار و احمقانه را با چه انگیزه‌ای تهیه و تدوین و تصویب کرده است؟!
ریشه‌یابی شریعتمداری از قطعنامه

  ادامه مطلب ...

اطلاعاتی تامل برانگیز از برخورد اروپا و آمریکا با یک توافقنامه


 

گزارش های منابع غربی بویژه خبرگزاری رویترز نشان می دهد دولت های امریکایی و اروپایی اعمال تحریم ها در حوزه بیمه و کشتی رانی را سخت گیرانه تر از گذشته اجرا می کنند و همین صادرات و واردات به ایران از جمله صادرات محصولات پتروشیمی را بسیار دشوار کرده است.

ادامه مطلب ...

گفتگو با روحانی آرژانتینی در اردوی راهیان نور؛

موقعی که در ایران انقلاب شد بعضی از شیعیان آرژانتین جمع شدند و نامه‌ای نوشتند به آقایان و مسئولین ایران که حتما یک مبلغ برای ما بفرستید. بالاخره یک مبلغ و سفیر به آرژانتین فرستادند. آن موقع بود که آن مبلغ و سفیر احکام اسلام را به مردم یاد دادند و از آن پس بود که کتاب ها چاپ و ترجمه شد.

  ادامه مطلب ...

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:


 

خطیب موقت نماز جمعه تهران با انتقاد شدید از قطعنامه اتحادیه اروپایی تاکید کرد مردم ایران اجازه تاسیس لانه جاسوسی جدید را نمی‌دهند.

ادامه مطلب ...

هشدار آیت‌الله سید احمد خاتمی:

خطیب موقت جمعه تهران گفت: رخنه فرهنگی چیزی نیست که آن را شوخی بگیرند. صدا و سیما و وزارت ارشاد باید مراقبت ویژه داشته باشند و نباید اجازه دهند از بیت‌المال، کتاب یا نشریه‌ای چاپ شود که مقدسات مردم را زیر سؤال ببرد.

  ادامه مطلب ...

بازتاب رسانه ای اجتماع عظیم عزاداران فاطمی درگرگان

رسایی در گرگان:‌برای احقاق حق نباید در برابر دشمن کوتاه آمد


rasaee

 

حجت‌الاسلام حمید رسایی در جمع عزاداران فاطمی این شهر در تپه‎ نورالشهدا گرگان اظهار داشت: امروز ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و همواره قرار داشتن در یک پیچ تاریخ مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری اجتماع عظیم عزاداران فاطمی درگرگان


گزارش تصویری / از عزاداری و سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره و یادبود شهید علی خلیلی (شهید امربه معروف) از سوی انصارحزب ا...گرگان 

ajnjkh4i72lukao3ep.jpg

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره و یادبود شهید علی خلیلی (شهید امربه معروف) صدها نفر از برادران و خواهران عزادار انصارحزب ا... گرگان، از چهاره راه میدان تا تپه نورالشهدای گرگان  با پای پیاده و به صورت دسته جمعی به عزاداری و سوگواری پرداختند.

  ادامه مطلب ...

یک سیاستمدار و دنیایی تناقض


صادق زیباکلام در چگونه دنیایی فکر می کند و سخن می گوید؟ این پرسش در بردارنده پاسخی به سادگی خود نیست.

 در دنیای سیاست ایران، مردان زیادی زیست کرده اند. که هرکدام برای خود منطق یا نقطه دالی برای تحرکات سیاسی خود داشته اند. اما منطق بعضی خیلی تعریف شده و مشخص بوده اما منطق برخی دیگر آنقدر گنگ بوده که گاهی از آن تصور بی منطقی هم می شود.

ادامه مطلب ...

هشدار آیت‌الله سید احمد خاتمی:

خطیب موقت جمعه تهران گفت: رخنه فرهنگی چیزی نیست که آن را شوخی بگیرند. صدا و سیما و وزارت ارشاد باید مراقبت ویژه داشته باشند و نباید اجازه دهند از بیت‌المال، کتاب یا نشریه‌ای چاپ شود که مقدسات مردم را زیر سؤال ببرد.

  ادامه مطلب ...

بازنده اصلی تغییرات اتوبوسی کیست؟

 
با پایان دومین دوره صد روزه از آغاز به‌کار دولت موسوم به «تدبیروامید»، اخبار تغییرات برق‌آسا و پرحجم مدیران تبدیل به رویه جاری کشور شده است.
ادامه مطلب ...

خدا کند نشوم هم کلام بعضی ها...

خدا کند نشوم هم کلام بعضی ها
که لعنت است جواب سلام بعضی ها
اگر چه خادم بیت اله اند اما هست
به سوی کفر قعود و قیام بعضی ها
به طرز خوردن شام و شراب مربوط است
اصول و فقه و حلال و حرام بعضی ها
تمام فتنه عالم به دست این آل است
که هست در کف شیطان لجام بعضی ها
خدا گواست ز فعل حرام روئیده
تمام نطفه و لحم و عظام بعضی ها
شده تمام ؛ جنایات مصر و سوریه
به نام شیعه و سنی به کام بعضی ها
زخون شیعه پاراچنار تا بحرین
اضافه کن همه بر اتهام بعضی ها
هر آنکه در صدد اختلاف افکنی است
یکی ست منطق او با مرام بعضی ها
جوان شیعه اگر با بصیرتی نکند
بعید نیست بیفتد به دام بعضی ها
نظر به آیه (( بل هم اضل کن))و بنگر
خدا چه گفته به وصف مقام بعضی ها
شبیه عاقبت موج و صخره نزدیک است
سقوط سلطنت و انهدام بعضی ها
خدا کند که بیاید امام غایب ما
به هم زند ز پی و بن نظام بعضی ها
به این دلیل نکردم به نامشان تصریح
که داشت مشکل تطهیر نام بعضیها
شاعر:یاسررحمانی

اجتماع عظیم عزاداران فاطمی درگرگان

همزمان با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره

و یادبود شهید علی خلیلی (شهید امربه معروف- تاریخ شهادت 93/1/3)


دسته عزا

با حضور مداحان اهلبیت وعموم شیفتگان خاندان رسالت

برگزار خواهد شد

موعد:پنجشنبه 14 فروردین 93 ساعت 15

از چهار راه میدان - سقاخانه حضرت ابالفضل العباس ع

تا تپه نورالشهدا(بقیع شهرمان)

سخنران :حجه الاسلام رسایی نماینده مردم تهران و مدیر مسئول هفته نامه 9 دی

تفاوت گفتمانی دولت‎‎های سازندگی، اصلاحات و اعتدال

 
به‎نظر می‎رسد آنچه دولت‎‎های اصلاحات و سازندگی در عمل پیش بردند، پیشبرد مدرنیسم وارداتی در ایران ‎ـ‎یکی در بعد اقتصادی و دیگری در بعد سیاسی‎ـ‎ بوده است و حالا باید منتظر بود و دید آیا دولت اعتدال، این پازل را تکمیل خواهد کرد و در عرصه سیاست خارجه به‎سمت همین مدرنیسم وارداتی می‎رود یا نه؟
تفاوت گفتمانی دولت‎‎های سازندگی، اصلاحات و اعتدال

  ادامه مطلب ...

پیام های پیدا و پنهان از سفر امام خامنه ای به مشهد شهدای کربلای ایران


رهبر فرزانه  انقلاب از میان همه مناطق جنگی و متدوالی چون فاو، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و... که معمولا کاروان راهیان نور به آن مناطق سفر می کنند، به منطقه ای که یادمان "شکست حصر آبادان" بود، رفتند. به نظر می رسد این اقدام رهبر انقلاب نیز مانند سایر اقدامات ایشان حاوی پیام و نکته هایی است...

  ادامه مطلب ...

حاشیه ای بر سخنان روز اول سال رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای:


بیانات اخیر رهبر انقلاب اما، همه ساختارها و قالبهای مرسوم و متداول در عملیاتهای کلاسیک نظامی را در هم شکست، و تاکتیک و طرح نوئی برای هدایت عملیاتهای فرهنگی و سازماندهی نیروها و نحوه ارتباط افسران جوان با فرمانده کلّ قوا در عرصه جنگ نرم ترسیم کرد...

  ادامه مطلب ...

تحلیل سخنان فرمانده نیروی قدس سپاه با موضوع جهان اسلام/۱

 

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی با تاکید بر قدرت جمهوری اسلامی ایران در شرق مدیترانه گفت: ایران امروز دارای یک قدرت حقیقی است که با همه افسانه‌های تاریخی و قدیمی ایران کاملاً متفاوت است.

قاسم سلیمانی یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به عنوان الگویی برای جوانان مسلمان انقلابی در منطقه و جهان شناخته می‌شود.

ادامه مطلب ...

هشدارهای دکتر فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژِی هسته‌ای به دولتمردان:


با مردم روراست باشید! چرا کم‌کم هسته‌ای را تعطیل می‌کنید؟ چرا چرخش سانتریفیوژ را به چرخیدن زندگی مردم گره می‌زنید؟

 مساله برنامه هسته‌ای کشورمان در دهه گذشته دارای نوسانات و بالا و پایین‌های فراوانی بوده است؛ پرونده‌ای که هم طعم تعلیق را چشیده و هم رشد حیرت انگیز تعداد سانترفیوژهای غنی‌سازی توسط دانشمندان کشورمان را.

به گزارش رجانیوز، در همین زمینه هفته‌نامه «رمز عبور» در شماره اول خود به سراغ دکتر فریدون عباسی، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ایران و همچنین یکی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان که مورد ترور دشمنان قرار گرفت ولی جان سالم به در برد، رفته است تا از وی درباره فرآیند تحولات هسته‌ای ایران بپرسد که متن کامل این گفتگو در ادامه می‌آید:

 

  ادامه مطلب ...

سخنان مهم آیت الله مصباح یزدی

 
منظور برخی از اعتدال، حد وسط بین شریعت و فرهنگ جهانی است/اگر اعتدال این باشد بهتر است اسمش را التقاط بگذاریم، نه اعتدال/ تا آخر می‌گوییم مرگ بر امریکا

 عضو مجلس خبرگان رهبری با تلاوت آیه "فَلَمَّا تَبَیَّنَ لَهُ أَنَّهُ عَدُوٌّ لِلّهِ تَبَرَّأَ مِنْهُ" تأکید کرد: جای مدارا با دشمنِ اسلام نیست، باید صریح بگویید ما دشمن شماییم، هیچ وقت هم این دشمنی ما تبدیل به آشتی نخواهد شد، فقط حاضریم معامله  و داد و ستد کنیم، نفت به شما می فروشیم، در مقابل، تکنولوژی هم از شما می گیریم، هم شما سود ببرید، هم ما، این برد ـ برد است، اما اینکه شما را دوست ‌بداریم ابدا، و تا آخر هم می گوییم مرگ بر آمریکا.

  ادامه مطلب ...

بررسی همه حواشی و جنجال‌های فرهنگی دولت یازدهم در سال 92؛

من؛ علی جنتی؛ حاشیه را دوست دارم!

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که تنها وزارتخانه جمهوری اسلامی ایران است که دارای پسوند "اسلامی" است، طی سال‌های گذشته روند پرفراز و نشیبی داشته است؛ هم عطاءالله مهاجرانی که اکنون ساکن لندن و پای ثابت تحلیل‌های بی‌بی‌سی فارسی است را به خود دیده و هم محمدحسین صفارهرندی، سردبیر سابق کیهان را. ماجرای این روزهای این وزارتخانه اما حکایت دیگری است؛ حکایتی که سبب شده تا حجم زیادی از انتقادات علیه دولت به وزارت ارشاد مربوط باشد و علمای حوزه علمیه قم هم بارها و بارها شکایت این حوزه را به نزد رئیس‌جمهور ببرند.

زمانی که علی جنتی، پسر آیت‌الله احمد جنتی به عنوان وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کسب رای اعتماد به مجلس معرفی شد، همگان در تردید و ابهام به سر می‌بردند. از سویی او نام بزرگ جنتی را یدک می‌کشید و از سوی دیگر برخی رسانه‌ها از تفاوت آشکار عقاید او با پدرش و همچنین نزدیکی گسترده او با اکبر هاشمی رفسنجانی سخن می‌گفتند.
 

ادامه مطلب ...

جانم فدای رهبرم

رادیو دیروز: انعکاس بیانات مقام معظم رهبری در رسانه های دشمنان، دو تفاوت عمده با سخنرانیهای سایر مسوولین کشورمان دارد که توجه به آن، می تواند به حل بسیاری از مسائل بیانجامد.

  ادامه مطلب ...

لوسیفر در دارالمومنین استان!!؟

تحلیلی بر ساخت و ترویج نمادهای فراماسونری در گرگان

ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال ۱۳۹۳


امسال را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری می کنیم
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی بمناسبت آغاز سال ۱۳۹۳ هجری شمسی، با تبریک سال نو و نوروز به همه ی هم میهنان و ایرانیان عزیز در سراسر جهان بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مجاهدان راه اسلام و ایران، سال جدید را سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کردند.

  ادامه مطلب ...

کلید تدبیر و قفل‌های ناگشوده

وعده های روحانی بیشتر حول دو موضوع هسته‌ای و اقتصادی می چرخید اما به نظر می‌رسد کلید تدبیر در تعداد زیادی از قفل‌هایی که روحانی وعده باز کردن‌شان را داده بود گیر کرده است.

  ادامه مطلب ...