انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

آرزوی شهید امربه معروف به روایت همسر

دفن پیکر شهید در گروی صدور مجوز!
 
شهید مددخانی نزدیک به ۲۰ سال رنج کشیدند و همیشه دوست داشتند در کنار دوستان شهیدشان در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شوند....

  به گزارش پایگاه خبری انصارحزب الله، ۱۶فررودین ماه امسال بود که جانبار بسیجی آمر به معروف «مسعود مددخانی» پس از ۱۹ سال تحمل درد جانبازی در بیمارستان بقیه الله تهران به شهادت رسید؛ امروز پیکر این شهید بزرگوار از محله ستارخان به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تشییع شد.


مسعود مددخانی فردی‌ست که ۱۹ سال پیش در حین انجام ماموریت و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در منطقه فلاح تهران و در ساختمانی نیمه کاره مورد تعرض و حمله اراذل و اوباش این منطقه قرار گرفته و دچار ضایعه نخاعی شده بود که پس از سال ها و در سن ۴۵ سالگی به شهادت رسید.

شنیده ها حاکی از آن است که درحال حاضر بدلیل عدم صدور مجوز دفن در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) پیکر شهید مددخانی در سردخانه بهشت زهرا(س) نگهداری می شود که البته تلاش ها برای صدور مجوز دفن او در قطعه شهدای بهشت زهرای تهران ادامه داد.

همسر شهید در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاین» با تاکید بر اینکه همسرم در سپاه خدمت می کرده است، گفت: بر اساس پرونده ها، همسرم معلول حین خدمت در سپاه محسوب می شود اما هرگز پرونده جانبازی در بنیاد شهید نداشته است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های مسئولان سپاه قرار شد وی در قطعه صالحین دفن شود و آنها در حد بضاعت خویش تلاش های خود را انجام دادند اما شهید مددخانی نزدیک به ۲۰ سال رنج کشیدند و همیشه دوست داشتند در کنار دوستان شهیدشان در قطعه شهدای بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شوند.

همسر شهید مددخانی با بیان اینکه همسرش دارای ایمان بالا و پیرو مقام معظم رهبری به معنای واقعی بود، اظهار کرد: ۴ سال بود که نمی توانستیم همسرم را از خانه بیرون آوریم اما وقتی بعد از آن مدت وی را از خانه بیرون آوردیم حتی تحمل نور آفتاب را نداشت که بر چشمانش بتابد.

به گفته وی، با هماهنگی هایی که با روابط عمومی بنیاد شهید داشته ایم قرار است بنیاد شهید تعیین تکلیف کند و برای شهید کمیسیون تشکیل دهند که امیدواریم زودتر این مسئله به سرانجام نیکی برسد و همسرم در قطعه شهدا همان جایی که آرزویش را داشت، دفن شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
تخریبچی پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.aghakhamenei91.blogfa.com

اینفوگرافی فناوری هسته ای + پوستر (لایه باز) وفات ام البنین سلام الله + پوستر کاربرد اورانیوم غنی سازی شده 20% + رگ های غیرت+ کاریکاتور اختلال در سامانه یارانه
در وبلاگ جدیدترین دیدارها و پیام های حضرت آقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد