انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

اعتراض شدید به جمع آوری بنرهای عزاداری سیدالشهدا از سوی شهرداری گرگان

حسن‌زاده، مسئول انصار حزب الله گلستان در مصاحبه با پایگاه عدالت خواهان گلستان

کسانی که بی شرمانه به دنبال سکولاریزه کردن هیئت ها هستند، این آرزو را به گور خواهند برد

 مسئول انصار حزب الله  گلستان در مصاحبه با پایگاه عدالت خواهان گلستان " با اعتراض شدید به جمع آوری بنرهای عزاداری سیدالشهدا از سوی شهرداری گرگان، خطاب به امت حزب الله گفت: ادعا می کنیم پدرومادرمان فدای امام حسین (ع) است اما یک نفر بی توجه به ارزشهای دینی مردم مومن و ولایتمدار و عاشق سیدالشهدا به خود اجازه می دهد وقیحانه و بی شرمانه بنر هیئت ها و بیرق های عزاداری محرم را جمع اوری کند. 


مسئول انصار حزب الله  گلستان در مصاحبه با پایگاه عدالت خواهان گلستان " با اعتراض شدید به جمع آوری بنرهای عزاداری سیدالشهدا از سوی شهرداری گرگان، خطاب به امت حزب الله گفت: ادعا می کنیم پدرومادرمان فدای امام حسین (ع) است اما یک نفر بی توجه به ارزشهای دینی مردم مومن و ولایتمدار و عاشق سیدالشهدا به خود اجازه می دهد وقیحانه و بی شرمانه بنر هیئت ها و بیرق های عزاداری محرم را جمع اوری کند.

جت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده، مسئول انصار حزب الله  گلستان در مصاحبه با پایگاه عدالت خواهان گلستان در واکنش به جمع آوری جمع کردن بنر هیات های مذهبی  " با اعتراض شدید به جمع آوری بنرهای عزاداری سیدالشهدا از سوی شهرداری گرگان، خطاب به امت حزب الله گفت: ادعا می کنیم پدرومادرمان فدای امام حسین (ع) است اما یک نفر بی توجه به ارزشهای دینی مردم مومن و ولایتمدار و عاشق سیدالشهدا به خود اجازه می دهد وقیحانه و بی شرمانه بنر هیئت ها و بیرق های عزاداری محرم را جمع اوری کند

حجت‌الاسلام حسن زاده  افزود: آیا اگرکسی به ناموسمان هم جسارت کند فقط نظاره میکنیم؟اجازه ندهیم بی غیرتی هیئت ها از شهرمان انعکاس یابد.

وی اظهار داشت: خلف صالح حضرت روح الله امام خامنه ای فرمودند: " این عزاداری هایی که انجام می گیرد، این گریه و زاری که می شود، این تشریح حوادث عاشورا که می شود ، اینها چیزهای لازمی است. یک عده از موضع روشنفکری نیایند بگویند: آقا! اینها دیگر لازم نیست. نه! اینها لازم است.اینها تا آخر لازم است ". امام خامنه ای 22.9.1388

مسئول انصار حزب الله شاخه گلستان با اشاره به اینکه، گویا برخی از مسولان شیفته ی غرب،  پسا برجام را دست کشیدن از ارزشها و پایان باورهای دینی و تعطیلی عوامل زنده نگاهداشتن روحیه حماسی میدانند، خاطر نشان کرد: اینان غافلند که امام حسین و روحیه ظلم ستیزی آن حضرت در خون مردم ما عجین است.

حسن زاده مرعوب شدن در مقابل دشمن و عقب نشینی در مقابل ظالم را در تضاد با سیره عملی سیدالشهدا دانست و تصریح کرد: امام حسین (ع) حاضرشد سر از بدن خود و یارانش جدا شود و اهل حرمش به اسارت روند اما پای مذاکره با دشمنان خدا نرود.

وی عقب نشینی های ذلیلانه متعدد در مقابل آمریکایی که سیاهه جنایاتش در دنیا از هفتاد من کاغذ هم میگذرد را سبب تحقیر مداوم جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی و از عوامل شیطنت نوچه های بی مقدار آمریکا در منطقه نظیر قطر و عربستان و...علیه میهن اسلامی مان عنوان و تاکید کرد: حماسه آفرینی های فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رو نمایی از توانمندی خود اقتدار و عزت ایران اسلامی مان را حفظ می کنند، قابل ستایش است.
مسئول انصار حزب الله شاخه گلستان در بخش دیگری از سخنانش خطاب به مسوولان امنیتی و قضایی گفت : اجازه ندهید عواطف ملت مومن و انقلابی ما جریحه دارشود.
حسن زاده بی حرمتی به هیئت های مذهبی و جمع آوری سیاهه های عزاداری محرم را از مصادیق نفاق دانست و افزود : امام راحلمان فرموده‌اند " محرم و صفراست که اسلام را زنده نگاهداشته است " .آن وقت عده ای پیدا می شوند با کم رنگ کردن جلوه های تعظیم شعایر الهی در محرم، خواسته یا ناخواسته در صدد تضعیف اسلام بر می آیند.

وی اظهار داشت: فرزند گرامی آیت الله العظمی بهجت می گویند: مرحوم ایت الله العظمی بهجت در وصیت نامه خود ذکر کرد که بعد از او با ثلث مانده هایش، مجلس عزا و روضه سید الشهدا علیه السلام اقامه شود. شاید منظور ایشان این بوده که اگر من در عمرم پنجاه سال مراسم گرفتم، کم است و بعد از من شما باز هم برایم مراسم روضه اباعبدالله را بگیرید.
حسن زاده خاطر نشان کرد: این مجالس عزاداری سیدالشهدا برای ما یک دانشگاه عظیم و عامل افزایش معرفت است و برای جامعه بشریت هم درس دارد.
مسئول انصار حزب الله شاخه گلستان هم چنین تصریح کرد: گاندی رهبر هندوهای هندوستان از همین رو خطاب به مردم هند اعلام کرد:اگر میخواهید از زیر یوق و سیطره استعمار انگلستان خارج شوید به حسین بن علی علیه السلام اقتدا کنید. حال ننگ بر کسانی که در داخل کشور ما مغایر با سیره عملی امام حسین (ع) عمل می کنند و حتی چشم دیدن جلسات هیاتهای مذهبی و انقلابی راندارند.
حسن زاده با اشاره به اینکه آرزوی برخی افراد، سکولاریزه کردن هیئت هاست، تاکید کرد:  این افراد آرزوی خود را به گور خواهند برد زیرا که هیاتهای ما امروز انقلابی اند و همانند گردانهای بسیجی در دفاع مقدس در میدانهای جنگ نرم حضور فعال و موثر دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد