انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

به بهانه حضور وزیر به اصطلاح ارشاد درخطه ولایتمدار گلستان

رحماندوست در تشریح سوال خود از جنتی:
انتقاد از هزینه‌کرد وزارت ارشاد در بازگرداندن اجساد گروه «سگ‌های زرد» به ایران/ وزیر ارشاد پاسخگو باشد
انتقاد از هزینه‌کرد وزارت ارشاد در بازگرداندن اجساد گروه «سگ‌های زرد» به ایران/ وزیر ارشاد پاسخگو باشد

  



سرویس: فرهنگی
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از هزینه کرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازگرداندن اجساد سه تن از اعضای گروه «سگهای زرد» به ایران و دفن آنها، گفت: چه دلیلی دارد که چنین اقداماتی با هزینه وزارت ارشاد انجام گیرد.

مجتبی رحماندوست در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزییات سوال خود از وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی که قرار است روز سه‌شنبه ( 26 فروردین) در کمیسیون فرهنگی مطرح شود، افزود: انتقاداتی به عملکرد وزارت ارشاد در بازگرداندن اجساد سه تن از اعضای گروه موسیقی «سگهای زرد» به ایران و دفن آنها با هزینه این وزارتخانه وجود دارد.

نماینده مردم تهران،ری،اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چرا باید با هزینه وزارت ارشاد چنین اقدامی صورت گیرد؟ مگر در جامعه هنری ما مشکلات دیگری وجود ندارد که نیاز به  ورود وزیر ارشاد و حل آنهاست پس چرا به جای اصل به حواشی پرداخته می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد وزیر ارشاد در ماههای گذشته، یادآور شد: من در جشنواره فجر حضور داشتم و از میان ده فیلمی که دیدم 7 فیلم قابل توجه بود، آثاری مانند «چ»، «شیار143» و «معراجی‌ها» در زمره همین آثارند اما اینکه بخواهیم درباره کیفیت کاری تیم مدیریت وزارت ارشاد صحبت کنیم، درست نیست چون ممکن است کیفیت بالای همین فیلم‌های جشنواره هم مربوط به مدیریت قبلی باشد و نه مدیریت فعلی.

گفتنی است سه تن از اعضای گروه «سگهای زرد» به نامهای سروش فرازمند، آرش فرازمند و علی اسکندریان سال گذشته با شلیک گلوله فردی به نام علی اکبر رفیعی که خود نیز موزیسین بود کشته شدند. «سگهای زرد» از گروههای راک ایرانی مستقر در نیویورک بود./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد